- Випуск № 3-4 2019 рік
- Шумигора Людмила
- Ракітянська Людмила
- Говоруха Наталія
- Павлюк Юлія
- Ярошенко Ольга
- Черепєхіна Ольга
- Батечко Ніна, Дібрівна Емілія
- Павлюк Роман, Когут Ірина
- Кульбашна Ярослава, Скрипник Ірина, Захарова Валерія
- Ольшанський Дмитро
- Стрілець Валентина
- Дущенко Ольга
- Петренко Наталя
- Дроботько Ірина
- Проценко Олена
- Москалюк Галина
- Еркебаєва Сауле
- Наливайко Олексій, Друганова Олена, Іваненко Людмила
- Дмитрук Лілія
- Дика Наталія, Глазова Олександра
- Лук’янчиков Максим
- Шевчук Юлія
- Співак Любов
- Костіна Тетяна
- Шатюк Тетяна, Новак Наталія
- Усі сторінки
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ЗАСОБИ НАУКОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ФОРМУВАННІ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПСИХОЛОГА
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2019.3-4.5966
У статті представлено сучасні засоби наукової комунікації у формуванні дослідницької компетентності майбутнього психолога. На основі вивчення сучасних досліджень представлено підходи до розвитку наукової комунікації, використання засобів наукової комунікації у процесі формування дослідницької компетентності майбутнього психолога. На основі теоретичного опрацювання матеріалу представлено дослідження розвитку наукової комунікації майбутніх здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти у процесі виконання проєктного завдання з навчальної дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою». Визначено особливості сформованості дослідницької компетентності та послуговування засобами наукової комунікації майбутніми психологами.
Ключові слова: дослідницька компетентність; засоби наукової комунікації; наукова комунікація; проєктна діяльність.
Література
-
Павлюк Р. А. Современные интернет-методы научной и научно-исследовательской деятельности. Известия Гомельского государственного университета имени Ф. Скорины. 2017. № 2 (101). 35–39.
-
Павлюк Р. О. Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, СР, СП, МОСП, КО, ПП, денна). Електронний навчальний курс. 2019. URL: https://elearning.kubg.edu.ua/course/view. php?id=22148 (дата звертання: 15.09.2019).
-
Сурмін Ю. П. Майстерня вченого. Київ: Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2006. 305 с.
-
Ates O., & Eryilmaz A. Effectiveness of hands-on and minds-on activities on students’ achievement and attitudes towards physics. Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching. 2011. Vol. 12 (1). P. 1–22.
-
Aysha D., Mason S. A programme-wide training framework to facilitate scientific communication skills development amongst biological sciences master’s students. Journal of Further and Higher Education. 2016. Vol. 40. Issue 4. P. 543–567. DOI: 10.1080/0309877X.2014.1000276.
-
D’Souza B. Scientific communication in the 21st century: Tweeting, Facebook Likes, and everything in-between. Science editing. 2019. Vol. 6. Issue 1. P. 64–68.
-
Hanel Р. H. P., Mehler D. M. A. Beyond reporting statistical significance: Identifying informative effect sizes to improve scientific communication. Public understanding of science. 2019. Vol. 28. Issue 4. P. 468–485. DOI: 10.1177/0963662519834193.
-
Kobylarek A. Scientific communication. Journal of Education Culture and Society. 2017. № 8 (2). P. 5–8. DOI: 10.15503/jecs20172.5.8.
-
Nielsen L. H., Jørgensen N. T., Jantzen K. & Bjerg S. Credibility of Science Communication. An Exploratory Study of Press Releases in Astronomy. Roskilde: Roskilde University, 2006. 74 p.
-
Rodriguez-Bravo B., Nicholas D. Reputation and scientific communication: Early career researchers in Spain. Profesional de la informacion. 2019. Vol. 28. Issue 2. DOI: 10.3145/epi.2019.mar.03.
References
-
Pavliuk, R. A. (2017). Sovremennye internet-metody nauchnoj i nauchno-issledovatelskoj deyatelnosti [Modern Internet methods of scientific and research activities]. News of the Gomel State University named after F. Skorina, 2 (101), 35–39 (rus).
-
Pavliuk, R. О. (2019). Profesijne spilkuvannya inozemnoyu movoyu (5 kurs, SR, SP, MOSP, KO, PP, denna). Elektronnij navchalnij kurs [Professional foreign language communication (5 course, СР, СП, МОСП, КО, ПП, full time dep.). E-Learning]. Retrieved from https://elearning.kubg.edu.ua/course/ view.php?id=22148 (ukr).
-
Surmin, Yu. P. (2006). Majsternya vchenogo [Scientist’s workshop]. Kyiv: Consortium from management education in Ukraine (ukr).
-
Ates, O., & Eryilmaz, A. (2011). Effectiveness of hands-on and minds-on activities on students’ achievement and attitudes towards physics. Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching, 12 (1), 1–22 (eng).
-
Aysha, D., Mason, S. (2016). A programme-wide training framework to facilitate scientific communication skills development amongst biological sciences master’s students. Journal of Further and Higher Education, 40 (4), 543–567. DOI: 10.1080/0309877X.2014.1000276 (eng).
-
D’Souza, B. (2019). Scientific communication in the 21st century: Tweeting, Facebook Likes, and everything in-between. Science editing, 6 (1), 64–68 (eng).
-
Hanel, Р. H. P., Mehler, D. M. A. (2019). Beyond reporting statistical significance: Identifying informative effect sizes to improve scientific communication. Public understanding of science, 28 (4), 468–485. DOI: 10.1177/0963662519834193 (eng).
-
Kobylarek, A. (2017). Scientific communication. Journal of Education Culture and Society, 8 (2), 5–8. DOI: 10.15503/jecs20172.5.8 (eng).
-
Nielsen L. H., Jørgensen N. T., Jantzen K. & Bjerg S. (2006). Credibility of Science Communication. An Exploratory Study of Press Releases in Astronomy. Roskilde, Denmark: Roskilde University (eng).
-
Rodriguez-Bravo, B., Nicholas, D. (2019). Reputation and scientific communication: Early career researchers in Spain. Profesional de la informacion, 28 (2). DOI: 10.3145/epi.2019.mar.03 (eng).