- Випуск № 3-4 2019 рік
- Шумигора Людмила
- Ракітянська Людмила
- Говоруха Наталія
- Павлюк Юлія
- Ярошенко Ольга
- Черепєхіна Ольга
- Батечко Ніна, Дібрівна Емілія
- Павлюк Роман, Когут Ірина
- Кульбашна Ярослава, Скрипник Ірина, Захарова Валерія
- Ольшанський Дмитро
- Стрілець Валентина
- Дущенко Ольга
- Петренко Наталя
- Дроботько Ірина
- Проценко Олена
- Москалюк Галина
- Еркебаєва Сауле
- Наливайко Олексій, Друганова Олена, Іваненко Людмила
- Дмитрук Лілія
- Дика Наталія, Глазова Олександра
- Лук’янчиков Максим
- Шевчук Юлія
- Співак Любов
- Костіна Тетяна
- Шатюк Тетяна, Новак Наталія
- Усі сторінки
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ЗМІСТ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З МЕДІАКОМУНІКАЦІЙ
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2019.3-4.7783
У статті розглядається процес навчання англійської мови за професійним спрямуванням майбутніх фахівців з медіакомунікацій. Автор визначає вимоги до змісту навчання англійської мови вказаної категорії студентів з огляду на аналіз чинних документів, які регламентують навчальний процес з іноземних мов в українських закладів вищої освіти, зокрема, «Європейських рекомендацій з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання» та «Типової програми з англійської мови для професійного спрямування», а також відповідно до результатів сучасних досліджень з теорії та методики навчання іноземних мов та у сфері професійної освіти.
Ключові слова: англійська мова за професійним спрямуванням; професійна мовленнєва компетентність; тематика мовлення; фахівець з медіа комунікацій; цілі навчання.
Література
-
Гулай О. І. Компетентнісний підхід як основа нової парадигми освіти. Педагогічні науки. 2009. № 4. С. 45–51.
-
Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / С. Ю. Ніколаєва (ред.). Київ: Ленвіт, 2003. 273 с.
-
Ножовнік О. М. Навчання іноземної мови через зміст фахових дисциплін у вищій професійній школі: теоретичні засади та переваги впровадження. Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). 2012. № 3. С. 140–145. URL: https:// library.krok.edu.ua/ua/kategoriji/statti/4-navchannia-inozemnoi-movy-cherez-zmist-fakhovykh-dystsyplin-u-vyshchii-profesiinii-shkoli-teoretychni-zasady-ta-perevahy-vprovadzhennia (дата звер-нення: 1.10.2019).
-
Орлова Н. Підмова журналістики як сфера спеціальної комунікації. 2006. Електронна бібліотека Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка. URL: http://journlib.univ.kiev.ua/index. php?act=article&article=1948 (дата звернення: 4.10.2019).
-
Освітньо-професійна програма 061.00.01 Журналістика. Першого (бакалаврського) рівня освіти. 2017. URL: http://kubg.edu.ua/images/stories/Departaments/vstupnikam/ij/2019/opp_zhur_bak.pdf (дата звернення: 4.10.2019).
-
Програма з англійської мови для професійного спілкування / Г. Є. Бакаєва та ін. Київ: Ленвіт, 2005. 119 с.
References
-
Gulai, O. I. (2009). Kompetentnisnij pidhid yak osnova novoyi paradigmi osviti [Competence approach as a basis for a new education paradigm]. Pedagogichni nauki, 4, 45–51 (ukr).
-
Nikolayeva S. (Ed.) (2003). Zagalnoyevropejski rekomendaciyi z movnoyi osviti: vivchennya, vikladannya, ocinyuvannya [Common European Framework of References for Languages]. Кyiv, Ukraine: Lenvit (ukr).
-
Nozhovnik, О. (2012). Navchannya inozemnoyi movi cherez zmist fahovih disciplin u vishij profesijnij shkoli: teoretichni zasadi ta perevagi vprovadzhennya [Content and Language Integrated Learning in Courses of Foreign Languages for Specific Purposes at Tertiary Professional Schools: Theoretical Basics and Advantages of Implementation]. Zbirnik naukovih prac Berdyanskogo derzhavnogo pedagogichnogo universitetu (Pedagogichni nauk), 3, 140–145. Retrieved from https://library.krok.edu.ua/ua/kategoriji/ statti/4-navchannia-inozemnoi-movy-cherez-zmist-fakhovykh-dystsyplin-u-vyshchii-profesiinii-shkoli-teoretychni-zasady-ta-perevahy-vprovadzhennia (ukr).
-
Orlova, N. (2006). Pidmova zhurnalistiki yak sfera specialnoyi komunikaciyi [Journalism sublanguage as a sphere of specific communication]. Digital library of Taras Shevchenko National University of Kyiv.
-
Retrieved from http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1948 (ukr).
-
Osvitno-profesijna programa 061.00.01 Zhurnalistika. Pershogo (bakalavrskogo) rivnya osviti [Academic and professional programme. 061.00.01 Journalism. Bachelor degree] (2017).Retrieved from http:// kubg.edu.ua/images/stories/Departaments/vstupnikam/ij/2019/opp_zhur_bak.pdf (ukr).
-
Bakayeva, G. Ye., Borisenko, O. A., Zuyenok, I. I., Ivanisheva, V. O., Klimenko, L. J., Kozimirska, T. I., … Hodceva, A. O. (2005). Programa z anglijskoyi movi dlya profesijnogo spilkuvannya [English for Specific Purposes. National Curriculum for Universities]. Кyiv, Ukraine: Lenvit (ukr).