№ 1-2, 2019
DOI: 10.28925/2078-1687.2019.1-2
ЗМІСТ
ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ
ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА В СУЧАСНОМУ НАУКОВОМУ ДИСКУРСІ
РОЗВИТОК ФІЛОСОФСЬКИХ І ПСИХОЛОГІЧНИХ ЗАСАД ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ ОСВІТИ В НЕЗАЛЕЖНІЙ УКРАЇНІ
СОЦІАЛЬНА МОБІЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГА: СУТНІСТЬ ТА ЗМІСТ ПОНЯТТЯ
ПРАКТИКА ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ
Стеченко Олена, Мельник Володимир
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ АТЕСТАЦІЇ ВИПУСКНИКІВ-МЕДИКІВ ТА РЕЗУЛЬТАТІВ ЇХ ВСТУПНОГО ЗНО
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ПІДПРИЄМНИЦТВА, ТОРГІВЛІ ТА БІРЖОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ГОВОРІННІ В МАЙБУТНІХ ПРОГРАМІСТІВ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ
ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІТ-ФАХІВЦІВ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОМУ АНГЛОМОВНОМУ СПІЛКУВАННЮ: ВИДИ І ФОРМИ КОНТРОЛЮ
НАВЧАННЯ ДІАЛОГІЧНОМУ ТА МОНОЛОГІЧНОМУ ЯПОНСЬКОМУ МОВЛЕННЮ: ОНЛАЙН-КУРС
ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
АНТИБУЛІНГОВІ ПРАКТИКИ В ШКОЛІ: СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ
ВПЛИВ СІМ’Ї НА ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР: СУЧАСНІ ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ
АВТОНОМІЯ УНІВЕРСИТЕТІВ: АНАЛІЗ МІЖНАРОДНИХ ДОКУМЕНТІВ
НАЦІОНАЛЬНІ СТАНДАРТИ ТА МОДЕЛІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ АДАПТОВАНИХ ФІЗИЧНИХ ВПРАВ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
- Попередня
- Наступна >>