1-2, 2019 

DOI: 10.28925/2078-1687.2019.1-2

ЗМІСТ

  

ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ 

Сисоєва Cвітлана

ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА В СУЧАСНОМУ НАУКОВОМУ ДИСКУРСІ

 

Дічек Наталія

РОЗВИТОК ФІЛОСОФСЬКИХ І ПСИХОЛОГІЧНИХ ЗАСАД ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ ОСВІТИ В НЕЗАЛЕЖНІЙ УКРАЇНІ

 

Галюка Ольга

СОЦІАЛЬНА МОБІЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГА: СУТНІСТЬ ТА ЗМІСТ ПОНЯТТЯ

 

ПРАКТИКА ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ

Стеченко Олена, Мельник Володимир

ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ АТЕСТАЦІЇ ВИПУСКНИКІВ-МЕДИКІВ ТА РЕЗУЛЬТАТІВ ЇХ ВСТУПНОГО ЗНО

 

Стеблюк Світлана

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ПІДПРИЄМНИЦТВА, ТОРГІВЛІ ТА БІРЖОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

 

Назаренко Ірина

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ГОВОРІННІ В МАЙБУТНІХ ПРОГРАМІСТІВ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ

 

Синекоп Оксана

ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІТ-ФАХІВЦІВ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОМУ АНГЛОМОВНОМУ СПІЛКУВАННЮ: ВИДИ І ФОРМИ КОНТРОЛЮ

 

Михайлюк Ганна

НАВЧАННЯ ДІАЛОГІЧНОМУ ТА МОНОЛОГІЧНОМУ ЯПОНСЬКОМУ МОВЛЕННЮ: ОНЛАЙН-КУРС

 

Сологуб Вікторія

ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ

 

Альохін Михайло

АНТИБУЛІНГОВІ ПРАКТИКИ В ШКОЛІ: СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ

 

Карамишева Ольга

ВПЛИВ СІМ’Ї НА ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

 

ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР: СУЧАСНІ ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ

Власова Інна

АВТОНОМІЯ УНІВЕРСИТЕТІВ: АНАЛІЗ МІЖНАРОДНИХ ДОКУМЕНТІВ

 

Кристопчук Тетяна

НАЦІОНАЛЬНІ СТАНДАРТИ ТА МОДЕЛІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ

 

Горшкова Галина

ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ АДАПТОВАНИХ ФІЗИЧНИХ ВПРАВ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД