Ірина Назаренко

ORCID iD 0000-0002-7919-7939

аспірант кафедри англійської мови технічного спрямування № 1, факультет лінгвістики, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»,
пр. Перемоги 37, корп. 7, 03056 Київ, Україна,
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

DOI: 10.28925/2078-1687.2019.1-2.5259

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ГОВОРІННІ В МАЙБУТНІХ ПРОГРАМІСТІВ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ

У статті обґрунтована важливість володіння майбутніми інженерами програмного забезпечення професійно орієнтованим англомовним спілкуванням. Наведений аналіз наукових робіт з вивчення цієї педагогічної проблеми. З метою покращення ефективності формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в говорінні у майбутніх інженерів програмного забезпечення проаналізовані вікові особливості студентів обраної категорії, окреслені можливості їх застосування у навчальному процесі. Детально проаналізовані психологічні особливості студентів цієї спеціальності, їх спрямованості, розглянуті професійні риси програмістів. Враховуючи ці дані, схематично узагальнено процес професійного становлення майбутніх програмістів. Розглянуто характерні особистісні риси студентів цієї спеціальності, кожна з яких, маючи позитивну складову, може бути використана в навчальному процесі. Систематизовано педагогічні способи використання особистісних рис студентів під час формування у них професійно орієнтованої англомовної компетентності в говорінні.

Ключові слова: інженери програмного забезпечення; особистісні риси; педагогічний вплив; професійно орієнтована англомовна компетентність в говорінні; психологічні особливості студентів.

Література
Драб Н. Л. Навчання майбутніх економістів іншомовного професійно спрямованого монологічного мовлення (монолог-презентація): дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02. Київ, 2003. 201 с.

Когут О. Особливості професійної спрямованості та світоглядних орієнтацій майбутніх програмістів. URL: http://social-science.com.ua/article/507 (дата звернення: 20.01.2019).

Мороз И. Н. Обучение английскому языку студентов-программистов: дис. … канд. пед. наук: 13.00.02. Москва, 1999. 205 с. Орел Е. А. Диагностика особенностей мыслительной деятельности специалистов в области информационных технологий (программистов): дис… канд. психол. наук. 19.00.03. Москва, 2007. 210 с.

Степанов О. М., Фіцула М. М. Основи психології і педагогіки. Київ: Академвидав, 2005. 520 с. 

Команда из КПИ заняла первое место в рейтинге «белых» хакеров. Цензор.нет. URL: https://censor. net.ua/news/425047/komanda_iz_kpi_zanyala_pervoe_mesto_v_reyitinge_belyh_hakerov (дата звернення : 01.11.2018).

DespainW. Talking to Artists / Talking to Programmers How to Get Programmers and Artists Communicating. Boca Raton, Florida: CRC Press, 2016. DOI: https://doi.org/10.1201/9781315381626.

Повний текст: PDF (укр.)