- №4, 2018 року
- Регейло Ірина
- Даниско Оксана
- Соколова Ірина
- Ракітянська Людмила
- Ошуркевич Наталія
- Захарова Валерія, Кульбашна Ярослава
- Галицька Майя, Рекун Наталія
- Ревенко Вікторія
- Синекоп Оксана
- Різник В'ячеслав, Гора Наталія
- Строілова Дар’я
- Корнят Віра
- Бордюг Юлія
- Лозинська Світлана, Сасик Оксана
- Савчин Олександр
- Усі сторінки
Оксана Синекоп
ORCID iD 0000-00016191-6264
кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри англійської мови технічного спрямування № 2, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», пр. Перемоги 37, кор. 7, 03056 Київ, Україна,
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2018.4.7178
СИСТЕМА ВПРАВ ДЛЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІТ-ФАХІВЦІВ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО АНГЛОМОВНОГО МОНОЛОГУ
З метою реалізації професійно орієнтованого англомовного спілкування в рамках диференційованого навчання запропонована система вправ професійно орієнтованого англійського монологічного мовлення. Окреслена дефініція поняття «система вправ для диференційованого навчання професійно орієнтованого англійського монологу». Визначено функціональні типи монологів для студентів-майбутніх ІТ-фахівців: монолог-опис, монолог-повідомлення, монолог-переконання. Проаналізовано етапи навчання професійно орієнтованого англомовного монологу. Представлено систему вправ для диференційованого навчання студентів-майбутніх ІТ-фахівців професійно орієнтованого англійського монологу. Розглянуто приклади вправ для студентів з різними навчальними стилями та з різними рівням володіння іноземною мовою.
Ключові слова: диференційоване навчання; майбутні ІТ-фахівці; монологічне мовлення; навчальний стиль; професійно орієнтоване англомовне спілкування; рівні володіння іноземною мовою; система вправ.
Література
Бондар Л. В. Методика навчання французького професійно спрямованого монологічного мовлення студентів технічних спеціальностей з урахуванням їх навчальних стилів: дис... канд. пед. наук: 13.00.02. Київ, 2011. 337 с.
Дацків О. П. Методика формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації: дис… кaнд. пед. нaук: 13.00.02. Київ, 2011. 321 с.
Ким З. М. Методическая система обучения монологическому высказыванию на темы специальности в группах иностранных студентов медицинского профиля с учетом когнитивных стилей учащихся: автореферат дис… канд. пед. наук: 13.00.02. Москва, 2010. 21 с.
Ніколаєва С. Ю. (Ред.) Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика: Підручник для студентів класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів. Київ: Ленвіт, 2013. 590 с.
Синекоп О. С. Використання прийомів у диференційованому навчанні майбутніх фахівців з інформаційних технологій професійно орієнтованого англомовного спілкування у немовних вищих навчальних закладах. Матеріали науково-практичної конференції «Україна і світ: діалог мов та культур». Київ: КНЛУ, 2018. С. 610−611.
Сиротюк А. Л. Психофизиологические основы обучения школьников: учебное пособие. Москва: Сфера, 2007. 224 с.
Щосева Е. П. Дифференцированный подход к обучению монологической речи на первом этапе неязыкового вуза (английский язык): автореферат дис... канд. пед. наук: 13.00.02. Москва, 1991. 26 с.
Bowman B. Teaching English as a Foreign Language to Large, Multilevel Classes. Washington D. C.: Center for Applied Linguistics, 1992. 230 p.
Oxford R. L. Language learning styles and strategies: an overview. Oxford: GALA, 2003. 25 p. URL: http://web.ntpu.edu.tw/~language/workshop/read2.pdf (дата звернення: 20.08.2018).
Siddiqui O., Alghamdi F. M. A. Implementing Differentiated Instruction in EFL Remedial Classes: An Action Research.Education and Linguistics Research. 2017. Vol. 3. № 2. Р. 89−100. DOI.: http://doi.org/10.5296/elr.v3i2.11726 (дата звернення: 20.08.2018).
Tomlison C. A. The differentiated classroom. Responding to the needs of all learners. Alexandria, VA: ASCD, 2014. 210 p.
Повний текст: PDF (англ.)