- №4, 2018 року
- Регейло Ірина
- Даниско Оксана
- Соколова Ірина
- Ракітянська Людмила
- Ошуркевич Наталія
- Захарова Валерія, Кульбашна Ярослава
- Галицька Майя, Рекун Наталія
- Ревенко Вікторія
- Синекоп Оксана
- Різник В'ячеслав, Гора Наталія
- Строілова Дар’я
- Корнят Віра
- Бордюг Юлія
- Лозинська Світлана, Сасик Оксана
- Савчин Олександр
- Усі сторінки
Лозинська Світлана
ORCID iD 0000-0002-9413-5496
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри початкової та дошкільної освіти, Львівський національний університет імені Івана Франка, вул. Туган-Барановського, 7, 79000 Львів, Україна, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Сасик Оксана
ORCID iD 0000-0003-1764-6732
магістр кафедри початкової та дошкільної освіти, Львівський національний університет імені Івана Франка, вул. Туган-Барановського, 7, 79000 Львів, Україна,
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2018.4.105110
ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКА ЗАСОБАМИ НАРОДНОЇ ІГРАШКИ
У статті розглянуто виховну цінність народної іграшки, адже вона є не тільки джерелом радості, бадьорості, доброго настрою дитини, а й моделлю життя. Обґрунтовано та проаналізовано роль народної іграшки у моральному та естетичному вихованні. Наголошено, що народна іграшка є одним із дієвих засобів естетичного, фізичного і розумового розвитку дітей. Розкрито підбір народних іграшок відповідно до вікових особливостей дитини. Охарактеризовано основні функції народної іграшки.
Ключові слова: виховання; діти дошкільного віку; народна іграшка; особистість; розвиток; формування.
Література
Дем’яненко Н. Українська народна іграшка як засіб виховання дітей. Гуманітарний вісник державного комунального закладу «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». 2009. Вип. 18. С. 54–56.
Кільова Г. Народна іграшка як засіб виховання дітей. Рідна школа. 2010. № 6. С. 59–63.
Концепція дошкільного виховання в Україні. Київ: Освіта, 1993. 16 с.
Маховська С. Міфологічна семантика традиційної народної іграшки. Наукові виклади. № 1. 2009. С. 66–69.
Омельченко І. Структура та психологічні функції просторового компонента хронотопу комунікативної діяльності дошкільника. Вісник Інституту розвитку дитини. Серія: Філософія, педагогіка, психологія. 2014. Вип. 31. С. 138–144.
Оршанський Л., Нищак І., Ясинецька Ж. Естетичне виховання особистості. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2017. № 3 (67). С. 231–242. DOI: 10.24139/2312-5993/2017.03/231–242.
Становлення внутрішньої картини світу дошкільника: монографія / за ред. Т. О. Піроженко. Кіровоград: Імекс – ЛТД, 2012. 236 с.
Українська родина. Родинний і громадський побут / За ред. Л. Орел. Київ: Видавництво ім. О. Теліги, 2000. 644 с.
Щербак Т. І. Психологія народної іграшки. Проблеми сучасної психології. 2015. № 30. С. 727–739.
Повний текст: PDF (укр.)