- №4, 2018 року
- Регейло Ірина
- Даниско Оксана
- Соколова Ірина
- Ракітянська Людмила
- Ошуркевич Наталія
- Захарова Валерія, Кульбашна Ярослава
- Галицька Майя, Рекун Наталія
- Ревенко Вікторія
- Синекоп Оксана
- Різник В'ячеслав, Гора Наталія
- Строілова Дар’я
- Корнят Віра
- Бордюг Юлія
- Лозинська Світлана, Сасик Оксана
- Савчин Олександр
- Усі сторінки
Дар’я Строілова
ORCID iD 0000-0002-4821-2446
аспірантка кафедри валеології, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Майдан Свободи, 4, 61022 Харків, Україна,
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2018.4.8590
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОСНОВ ЗДОРОВ’Я ДО ЗАСТОСУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
У статті розглядається нова розробка та метод поліпшення навчання у професійній діяльності майбутніх учителів основ здоров’я, бо на сучасному етапі становлення української держави однією з нагальних потреб є реформування системи підготовки педагогічних кадрів, створення у закладі вищої освіти здоров’язбережувального навчально-виховного середовища; актуалізація здоров’язбережувального контексту в змісті підготовки майбутнього вчителя основ здоров’я і його спрямованість на професійну діяльність. Представлений аналіз результатів впровадження методичної системи підготовки майбутніх учителів основ здоров’я до застосування здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності. Результати експериментальної роботи доводять ефективність впровадженої методичної системи підготовки майбутніх учителів основ здоров’я до застосування здоров’язбережувальних технологій.
Ключові слова: готовність майбутніх учителів; майбутні учителі основ здоров’я; застосування здоров’язбережувальних технологій; професійна підготовка.
Література
Андреев В. И. Педагогика. Учебный курс для творческого саморазвития. Казань: Центр инновационных технологий, 2000. 608 с.
Бойчук Ю. Д., Щербак І. М. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до створення еколого-орієнтованого освітнього середовища. Монографія. Харків: ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2015. 100 с.
Гомонюк О. М. Формування професійно-педагогічної культури майбутніх соціальних педагогів. Монографія. Вінниця: Планер, 2011. 399 с.
Гончаренко М. С., Коновалова Е. О. Розробка концепції діяльності з підготовки та перепідготовки фахівців спеціальності «Валеологія» в Харківському національному університеті імені В. Н. Каразіна. Валеологія: сучасний стан, напрямки та перспективи розвитку. Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції. Т. ІІ. Харків: ХДПУ, 2004. С. 7–14.
Гриньова В. М. Культурологічний підхід. Наукові підходи до педагогічних досліджень. Колективна монографія / ред. В. І. Лозова. Харків: Апостроф, 2012. С. 81–126.
Дубасенюк О. А. Креативний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів. Креативна педагогіка. 2011. № 4. С. 23–28.
Іонова О. М. Системний та синергетичний підходи у педагогічних дослідженнях. Харків: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2011. 50 с.
Пономарьова Н. О. Аналіз стану підготовки майбутніх вчителів інформатики у вищих педагогічних навчальних закладах України до роботи з професійної орієнтації школярів на ІТ-спеціальності. ScienceRise: Pedagogical Education. 2017. № 7 (15). С. 45–48. DOI: 10.15587/2519-4984.2017.107978.
Хомич Л. О. Професійно-педагогічна підготовка вчителя початкових класів. Київ: Магістр, 1998. 150 с.
Dubkovetska I., Вudnyk O., Sydoriv S. Implementing Inclusive Education in Ukraine: Problems and Perspectives. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. Scientific Edition: Series of Social and Human Sciences. 2016. Vol. 3. № 2–3. Р. 99–105. DOI: 10.15330/jpnu.3.2-3.99-105.
Повний текст: PDF (укр.)