- №4, 2017 року
- Тарасенко Галина
- Соколова Ірина
- Іванюк Ганна
- Калініченко Надія
- Мельник Наталія
- Іваницька Ольга, Панченко Алла, Панченко Ганна
- Тимчук Людмила
- Голота Наталія
- Сугейко Любов, Мельничук Юлія
- Співаковська Євгенія, Коткова Віра
- Бабаліч Вікторія
- Дерека Тетяна
- Комісарик Марія, Балаєва Катерина
- Петрик Лада
- Подчерняєва Наталія
- Валюк Вікторія
- Кошук Олександр
- Марко Марина
- Козак Людмила
- Давидюк Наталія, Олійник Марія
- Лобода Ольга
- Лабунець Юлія
- Соломаха Анжеліка
- Плужник Ірина
- Головатенко Тетяна
- Перепелюк Інна
- Чжан Сяосін
- Маєвська Анастасія
- Рахманова Оксана
- Усі сторінки
Сугейко Любов
ORCID iD 0000-0003-1341-2541
кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри філології, Херсонський державний університет, вул. Університетська, 27, 73000, Херсон, Україна,
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Мельничук Юлія
ORCID iD 0000-0002-5268-5561
кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри філології, Херсонський державний університет, вул. Університетська, 27, 73000, Херсон, Україна,
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2017.4.5761
ІННОВАЦІЇ У МОВНІЙ ОСВІТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
У статті проаналізовано основні тенденції реформування загальноосвітньої школи, розглядаються актуальні проблеми оновлення змісту мовної освіти у початкових класах, звертається увага на зміни у програмах, як вони реалізуються в підручниках, про що свідчить порівняльний аналіз, здійснений авторами. Приділяється увага компетентністному підходу в навчанні учнів початкових класів, можливостям міжпредметної інтеграції уроків української мови та літературного читання з іншими навчальними дисциплінами.
Ключові слова: зміст освіти; інновації; компетентністний підхід; комунікативна компетентність; міжпредметна інтеграція; мовна освіта.
Література
Повний текст: PDF (укр.)