- №4, 2017 року
- Тарасенко Галина
- Соколова Ірина
- Іванюк Ганна
- Калініченко Надія
- Мельник Наталія
- Іваницька Ольга, Панченко Алла, Панченко Ганна
- Тимчук Людмила
- Голота Наталія
- Сугейко Любов, Мельничук Юлія
- Співаковська Євгенія, Коткова Віра
- Бабаліч Вікторія
- Дерека Тетяна
- Комісарик Марія, Балаєва Катерина
- Петрик Лада
- Подчерняєва Наталія
- Валюк Вікторія
- Кошук Олександр
- Марко Марина
- Козак Людмила
- Давидюк Наталія, Олійник Марія
- Лобода Ольга
- Лабунець Юлія
- Соломаха Анжеліка
- Плужник Ірина
- Головатенко Тетяна
- Перепелюк Інна
- Чжан Сяосін
- Маєвська Анастасія
- Рахманова Оксана
- Усі сторінки
Голота Наталія
ORCID iD 0000-0003-3748-753X
кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки та психології, Київський університет імені Бориса Грінченка, бул. І. Шамо, 18/2, 02154 Київ, Україна,
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2017.4.5257
ОСОБЛИВОСТІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ПРОСТОРОВО–ЧАСОВИХ УЯВЛЕНЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
В процесі традиційної підготовки в умовах вищого навчального закладу майбутні вихователі набувають певний обсяг як теоретичних, так і методичних знань про розвиток, навчання й виховання дітей дошкільного віку в різних видах діяльності, в тому числі щодо формування просторово-часових уявлень. Сучасна дошкільна освіта потребує вихователя, здатного швидко адаптуватися до освітніх інновацій, добирати зміст і технології формування просторово-часових уявлень дітей відповідно до їх індивідуальної траєкторії розвитку.
Ключові слова: діти дошкільного віку; підготовка вихователя; просторово-часові уявлення.
Література
Повний текст: PDF (укр.)