- №4, 2017 року
- Тарасенко Галина
- Соколова Ірина
- Іванюк Ганна
- Калініченко Надія
- Мельник Наталія
- Іваницька Ольга, Панченко Алла, Панченко Ганна
- Тимчук Людмила
- Голота Наталія
- Сугейко Любов, Мельничук Юлія
- Співаковська Євгенія, Коткова Віра
- Бабаліч Вікторія
- Дерека Тетяна
- Комісарик Марія, Балаєва Катерина
- Петрик Лада
- Подчерняєва Наталія
- Валюк Вікторія
- Кошук Олександр
- Марко Марина
- Козак Людмила
- Давидюк Наталія, Олійник Марія
- Лобода Ольга
- Лабунець Юлія
- Соломаха Анжеліка
- Плужник Ірина
- Головатенко Тетяна
- Перепелюк Інна
- Чжан Сяосін
- Маєвська Анастасія
- Рахманова Оксана
- Усі сторінки
Перепелюк Інна
ORCID iD: 0000-0002-6376-2825
аспірант кафедри педагогіки та соціальної роботи, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, вул. Коцюбинського, 2, 58012 Чернівці, Україна,
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2017.4.152158
ДОСВІД ПОЛЬЩІ З ОРГАНІЗАЦІЇ ПАРТНЕРСТВА СІМ’Ї І ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ У ВИХОВАННІ ДИТИНИ
Ключові слова: елементи партнерства; інтерперсональні реляції; партнерство дошкільного закладу і сім’ї у вихованні дитини; принципи партнерства.
References
Bulera, M., Zuchelkowska, K. (2006). Edukacja przedszkolna z partnerskim udziałem rodziców. Toruń, Poland (pl.)
Duraj–Nowakowa, K. (2001). Planowanie integrowania edukacji wczesnoszkolnej: założenia i scenariusze zajęć. Kielce, Poland (pl.)
Grzegorzewska, M. Wstęp. (1935). W Lisowski, W M. Wspólpraca szkoly z domem (s. 4–5). Warszawa, Poland (pl.)
Jacewicz, A. (2013). Przestrzeń działania i formy partnerskiej współpracy nauczyciela wychowania przedszkolnego z rodziną. W W trosce o współczesną rodzinę: teoria, badania, wsparcie, ujęcie interdyscyplinarne / pod red. nauk. Ja. Izdebskiej i A. Popławskiej (s. 308–325). Białystok: Wydawnictwo Niepaństwowej Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Poland (pl.)
Janke, A. (1995). Pedagogiczna relacja rodzina – szkoła dylematy czasu przemian. Bydgoszcz, Poland (pl.)
Koźmiński, G. (2001). Współpraca z rodzicami. Zlotów, Poland (pl.)
Kujawinski, J. (1990).Współdziałanie partnerskie w szkole. Wrocław, Poland (pl.)
Kuc, B., Wlazlo, S. (1990). Partnerstwo w szole. Wrocław, Poland (pl.)
Kwiatkowska, H. (1997). Edukacja nauczycieli. Konteksty, kategorie, praktyki. Warszawa, Poland (pl.)
Łobocki, M. (1985).Współdziałanie nauczycieli i rodziców w procesie wychowania. Warszawa: Nasza Księgarnia, Poland (pl.)
Maszke, A. (2002).Współpraca i partnerstwo rodziców i nauczycieli. W A. Karpinska (red.) Kreatorzy edukacyjnego dialogu. (s. 75-79). Białystok, Poland (pl.)
Okoń, W. (2007). Nowy slownik pedagogiczny. Warszawa, Poland (pl.)
Ostrowska, U. (2002). Relacje interpersonalne w edukacji jako przedmiot badań. Kraków: Oficyna Wydawnicza «Impuls», Poland (pl.)
Pawlak, B. (2003). Jak współpracować z rodzicami uczniów klas początkowych? Kraków, Poland (pl.)
Putkiewicz, E. (2002). Idź do szkoly. Dodatek do «Gazety wyborczej», 14.09. (pl.)
Radziewicz, J. (1981). Funkcja wychowawcy klasy. Założenia i rzeczywistość.Warszawa, Poland (pl.)
Rościszewska-Woźniak, M. (1998). Organizacjawspółpracywprzedszkolu. Edukacjawprzedszkolu. Warszawa, Poland (pl.)
Повний текст: PDF (укр.)