- №4, 2017 року
- Тарасенко Галина
- Соколова Ірина
- Іванюк Ганна
- Калініченко Надія
- Мельник Наталія
- Іваницька Ольга, Панченко Алла, Панченко Ганна
- Тимчук Людмила
- Голота Наталія
- Сугейко Любов, Мельничук Юлія
- Співаковська Євгенія, Коткова Віра
- Бабаліч Вікторія
- Дерека Тетяна
- Комісарик Марія, Балаєва Катерина
- Петрик Лада
- Подчерняєва Наталія
- Валюк Вікторія
- Кошук Олександр
- Марко Марина
- Козак Людмила
- Давидюк Наталія, Олійник Марія
- Лобода Ольга
- Лабунець Юлія
- Соломаха Анжеліка
- Плужник Ірина
- Головатенко Тетяна
- Перепелюк Інна
- Чжан Сяосін
- Маєвська Анастасія
- Рахманова Оксана
- Усі сторінки
Головатенко Тетяна
ORCІD іD 0000-0002-7545-3253
викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання, аспірант, Київський університет імені Бориса Грінченка, бул. І. Шамо, 18/2, 02154 Київ, Україна,
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2017.4.146151
МУЛЬТИЛІНГВАЛЬНА ОСВІТА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В БЕЛЬГІЇ
Проаналізованозміст, методи та форми мультилінгвальної освіти в Бельгії. На матеріалі навчального плану та освітніх програм спеціальності «Початкова освіта» (Lager Onderwіjs), факультету Освіти і Педагогіки Еразмус Хогесхул, м. Брюссель (ErasmusHogeschool, Brussel) визначено ряд принципів мультилінгвальної освіти майбутнього вчителя в Бельгії: міждисциплінарність, інтерактивність, індивідуалізація та інтернаціоналізація. З’ясовано, що зміст навчання орієнтований на запити мультилінгвального соціуму та роботодавців, а перевагу навчальні заклади надають інтерактивним методам та формам роботи.
Ключові слова: зміст мультилінгвальної освіти; мовна політика; мультилінгвізм; професійна підготовка.
Література
Повний текст: PDF (укр.)