- №4, 2017 року
- Тарасенко Галина
- Соколова Ірина
- Іванюк Ганна
- Калініченко Надія
- Мельник Наталія
- Іваницька Ольга, Панченко Алла, Панченко Ганна
- Тимчук Людмила
- Голота Наталія
- Сугейко Любов, Мельничук Юлія
- Співаковська Євгенія, Коткова Віра
- Бабаліч Вікторія
- Дерека Тетяна
- Комісарик Марія, Балаєва Катерина
- Петрик Лада
- Подчерняєва Наталія
- Валюк Вікторія
- Кошук Олександр
- Марко Марина
- Козак Людмила
- Давидюк Наталія, Олійник Марія
- Лобода Ольга
- Лабунець Юлія
- Соломаха Анжеліка
- Плужник Ірина
- Головатенко Тетяна
- Перепелюк Інна
- Чжан Сяосін
- Маєвська Анастасія
- Рахманова Оксана
- Усі сторінки
Лобода Ольга
ORCID iD 0000-0003-0327-4771
старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання, Київського університету імені Бориса Грінченка, бульвар І. Шамо, 18/2., 02154, Київ, Україна,
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2017.4.126131
ДОСВІД РУМУНІЇ З ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛЯ ДО РАННЬОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО І МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
У статті виокремлено позитивний досвід Румунії у становленні, реформуванні та розвитку педагогічної освіти. Виокремлено загальні тенденції організації освітнього процесу в вищих навчальних закладах Румунії в контексті формування готовності педагога до реалізації раннього навчання англійської мови. Розглянуто чинники, які впливають на оптимізацію іншомовної освіти дітей дошкільного віку і молодшого шкільного віку. Використано власний досвід спостереження за проведенням занять з англійської мови у відповідних закладах Румунії. Запропоновано сучасні методи навчання англійської мови дітей.
Ключові слова: англійська мова; готовність педагога до раннього навчання; досвід Румунії; дошкільна освіта; Європейський Союз; молодший шкільний вік; початкова освіта; реформування освіти; старший дошкільний вік; учитель іноземної мови.
Повний текст: PDF (укр.)