- №4, 2017 року
- Тарасенко Галина
- Соколова Ірина
- Іванюк Ганна
- Калініченко Надія
- Мельник Наталія
- Іваницька Ольга, Панченко Алла, Панченко Ганна
- Тимчук Людмила
- Голота Наталія
- Сугейко Любов, Мельничук Юлія
- Співаковська Євгенія, Коткова Віра
- Бабаліч Вікторія
- Дерека Тетяна
- Комісарик Марія, Балаєва Катерина
- Петрик Лада
- Подчерняєва Наталія
- Валюк Вікторія
- Кошук Олександр
- Марко Марина
- Козак Людмила
- Давидюк Наталія, Олійник Марія
- Лобода Ольга
- Лабунець Юлія
- Соломаха Анжеліка
- Плужник Ірина
- Головатенко Тетяна
- Перепелюк Інна
- Чжан Сяосін
- Маєвська Анастасія
- Рахманова Оксана
- Усі сторінки
Подчерняєва Наталія
ORCID iD 0000-0002-9417-4102
аспірант, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, вул. Валентинівська 2, 61168 Харків, Україна,
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2017.4.9195
ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЄВРОКЛУБУ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
У статті розкрито інноваційний потенціал євроклубу загальноосвітнього навчального закладу як такої організації діяльності дитячого громадського об’єднання, яка відповідає викликам глобалізації та тенденціям розвитку сучасного суспільства (євроінтеграційним процесам України), ґрунтується на використанні нетрадиційних та інтерактивних форм і методів виховання; на розвитку співробітництва, критичного та творчого мислення; на отриманні знань про інші культури; створює освітнє середовище для набуття практичного досвіду, що призводить до змін, які сприяють формуванню особистості з планетарним мисленням, здатної краще розуміти себе, інших та світ загалом. Дано авторське визначення поняття «євроклуб загальноосвітнього навчального закладу».
Ключові слова: євроклуб; інновація; навички і компетенції XXI століття; потенціал євроклубу; цінності.
Повний текст: PDF (укр.)