- №3, 2017 року
- Ху Жунсі
- Сін Чжефу
- Кошіль Оксана
- Грищук Юлія
- Козак Людмила
- Кристопчук Тетяна
- Закревська Cвітлана
- Гордійчук Світлана
- Батечко Ніна
- Лозова Ольга
- Зуєва Лариса
- Синекоп Оксана
- Власюк Олена
- Кифенко Анна
- Пшенична Наталя
- Комісарик Марія, Балаєва Катерина
- Брушневська Ірина
- Титаренко Інна
- Пищик Олена
- Редько Сергій
- Чуйко Сергій
- Черних Олена
- Фінгерман Орлі
- Усі сторінки
Закревська Cвітлана
ORCID iD 0000-0002-2728-8281
здобувач наукового ступеню кандидата педагогічних наук, голова правління, Українська мережа освіти дорослих та розвитку інновацій, вул. Дмитрієвська, 3/7, оф. 25, 01054 м. Київ, Україна,
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2017.3.3943
ВИЗНАННЯ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ В БЕЛЬГІЇ: ТЕОРЕТИЧНІ Й ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ
У статті аналізується проблематика й сутнісні характеристики категорії «визнання неформальної освіти дорослих». Розглядаються теоретичні аспекти даної проблеми та її реалізація у процесі проведення міжнародних порівняльних проектів у сфері неформальної освіти дорослих. Основна увага зосереджена на досвіді Бельгії, де питання визнання результатів неформальної освіти дорослих на початку ХХІ ст. займають особливе місце в загальній системі освіти цієї країни. Як свідчить європейський досвід, визнання неформальної освіти може відіграти значну роль для працевлаштування та кар’єрного росту дорослої людини, що знаходиться у процесі соціальної трансформації або прагне професійного розвитку. Для цього необхідно визначити неформальні результати навчання, розширити спектр компетенцій, які можна оцінити за допомогою інтеграції результатів процедури визнання в межах існуючої у людини кваліфікації. «Процес визнання» повинен демонструвати достовірні, прозорі та послідовні результати експертної роботи.
Ключові слова: визнання неформальної освіти; досвід Бельгії у сфері неформальної освіти; неформальна освіта; розвиток освіти дорослих; тенденції розвитку освіти дорослих.
References
Повний текст: PDF (укр.)