- №3, 2017 року
- Ху Жунсі
- Сін Чжефу
- Кошіль Оксана
- Грищук Юлія
- Козак Людмила
- Кристопчук Тетяна
- Закревська Cвітлана
- Гордійчук Світлана
- Батечко Ніна
- Лозова Ольга
- Зуєва Лариса
- Синекоп Оксана
- Власюк Олена
- Кифенко Анна
- Пшенична Наталя
- Комісарик Марія, Балаєва Катерина
- Брушневська Ірина
- Титаренко Інна
- Пищик Олена
- Редько Сергій
- Чуйко Сергій
- Черних Олена
- Фінгерман Орлі
- Усі сторінки
Кристопчук Тетяна
ORCID iD 0000-0002-0104-9901
доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри суспільних дисциплін, Національний університет водного господарства та природокористування, вул. Соборна, 11, 33000 м. Рівне, Україна,
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2017.3.3438
ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ У РЕСПУБЛІЦІ ПОЛЬЩА: КОНЦЕПЦІЯ ТА НАУКОВИЙ ТЕЗАУРУС
У статті обґрунтовано концепцію та науковий тезаурус дослідження розвитку педагогічної освіти у Польщі. Автором класифіковано базові поняття дослідження у три групи: поняття, що розкривають теоретичні засади дослідження розвитку педагогічної освіти; поняття, що висвітлюють структуру освітніх систем; поняття, що визначають структуру та зміст педагогічної освіти в країнах ЄС, зокрема, у Республіці Польща. Здійснено порівняльний аналіз базових понять дослідження, що використовуються у європейському та вітчизняному науковому педагогічному дискурсі.
Ключові слова: зміст освіти; куррікулум; освіта; педагогічна освіта; післядипломна педагогічна освіта; рівні освіти.
Література
Гончаренко С. У. Зміст підготовки викладачів-аграрників освіти у вищих навчальних закладах країн Європейського Союзу. URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/chem_ biol/nvnau/2009_143/09gsu.pdf (дата звернення: 27.08.2017).
Євтушенко Н. Організація освіти польських учителів у післядипломний період. Педагогічний процес: теорія і практика (Серія: Педагогіка). 2017. № 2 (57). С. 30–34.
Луговий В. І. Педагогічна освіта в Україні: структура, функціонування, тенденції розвитку / за заг. ред. акад. О. Г. Мороза. Київ : МАУП, 1994. 196 с.
Огнев’юк В. О., Сисоєва С. О. Освітологія – науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти. Рідна школа. 2012. № 4–5. С. 44–51.
Banach C. Edukacja nauczycielska – stan i perspektywy. Kultura i Edukacja. 1996. № 3. S. 17–25.
Encyklopedia pedagogiczna XXI wieku: suplement A-Ż / red. nauk. i przewodniczący kom. red. Tadeusz Pilch. Warszawa : Zak, 2010. 733 s.
Grondas M. Rozwój zawodowy nauczyciela : materiały edukacyjne – Szkolenie Ekspertów ds. Awansu Zawodowego Nauczycieli. Warszawa : WODN, 2004. 157 s.
Karta nauczyciela po zmianach z 6 grudnia 2007 r. Poznań : Оficynf Ekonomiczna Wydawnictwа, 2008. 52 s.
Okoń W. Słownik pedagogiczny. Warszawa : PWN, 1987. 269 s.
Pachociński R. Pedagogika porównawcza. Białystok : Wyd. Uniwersyteckie Trans Humana, 2005. 457 s.
Popławska A. Dylematy reformowanej szkoły w XXI wieku. Białystok : Wyd. Niepaństwowej Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Białymstoku, 2005. 345 s.
Shulman L. S. Knowledge and teaching: Foundations of the new reform. Harvard Educational Review. 1987. 57 р.
Stopińska-Pająk A. Edukacja dorosłych. Doradca zawodowy. Rynek pracy. Warszawa : WSiP, 2006. 347 s.
Повний текст: PDF (укр.)