- №3, 2017 року
- Ху Жунсі
- Сін Чжефу
- Кошіль Оксана
- Грищук Юлія
- Козак Людмила
- Кристопчук Тетяна
- Закревська Cвітлана
- Гордійчук Світлана
- Батечко Ніна
- Лозова Ольга
- Зуєва Лариса
- Синекоп Оксана
- Власюк Олена
- Кифенко Анна
- Пшенична Наталя
- Комісарик Марія, Балаєва Катерина
- Брушневська Ірина
- Титаренко Інна
- Пищик Олена
- Редько Сергій
- Чуйко Сергій
- Черних Олена
- Фінгерман Орлі
- Усі сторінки
Грищук Юлія
ORCID iD 0000-0002-5306-0301
науковий співробітник науково-дослідної лабораторії освітології, Київський університет імені Бориса Грінченка, вул. Тимошенка, 13-б, 04212 м. Київ, Україна, y.hryshchuk@kubg.edu.ua
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2017.3.2327
ПЕДАГОГІЧНА КОНСТИТУЦІЯ ЄВРОПИ: СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
У статті проаналізовано значення Педагогічної Конституції Європи для освітньої євроінтеграції України на сучасному етапі розвитку міжнародних відносин. Охарактеризовано основні положення Педагогічної Конституції, що стосуються навчальних програм професійної підготовки вчителя; практики в системі підготовки вчителя; основних компетентностей, якими має володіти вчитель XXI ст.; академічної мобільності. Підкреслено значущість прийняття Педагогічної Конституції, яка набула статусу стратегічного документу, що визначає духовну платформу формування нового вчителя для об’єднаної Європи ХХІ ст.
Ключові слова: вчитель; Педагогічна Конституція Європи; професійна підготовка вчителя.
Література
Повний текст: PDF (укр.)