Кошіль Оксана
ORCID iD 0000-0002-9121-1297
аспірант кафедри теорії та історії педагогіки, Київський університет імені Бориса Грінченка, вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, 04053 м. Київ, Україна,  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

https://doi.org/10.28925/2078-1687.2017.3.1822

СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ ДО ПРОЕКТУВАННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ

У статті обґрунтовано основні компоненти структури готовності майбутнього вихователя до проектування освітнього середовища дошкільного навчального закладу. Охарактеризовано можливі шляхи змістово-технологічного забезпечення формування готовності майбутнього вихователя до проектування освітнього середовища дошкільного навчального закладу. Проаналізовано значення проектної діяльності в освітньому процесі дошкільного навчального закладу.

Ключові слова:  освітнє середовище дошкільного навчального закладу;  підготовка майбутнього вихователя;  проектна діяльністьпроектування.

 Література

Братко М. В. Управління професійною підготовкою фахівців в умовах Університетського коледжу: теоретичний аспект. ScienceRise: Pedagogical Education. 2016. № 7 (3). С. 9-16. doi: http://dx.doi.org/10.15587/.2016.74526
Енциклопедія освіти. Акад. пед. наук України; головний ред. В. Г. Кремень. Київ : Юрінком Інтер, 2008. 1040 с.
Матяш Н. В. Инновационные педагогические технологи. Проектное обучение. Москва : Академия, 2012. 160 с.
Цимбалару А. Семантика понятійного апарату проблеми педагогічного проектування. Нова педагогічна думка. 2009. № 3. С. 30–35.


 Повний текст: PDF (укр.)