- №3, 2017 року
- Ху Жунсі
- Сін Чжефу
- Кошіль Оксана
- Грищук Юлія
- Козак Людмила
- Кристопчук Тетяна
- Закревська Cвітлана
- Гордійчук Світлана
- Батечко Ніна
- Лозова Ольга
- Зуєва Лариса
- Синекоп Оксана
- Власюк Олена
- Кифенко Анна
- Пшенична Наталя
- Комісарик Марія, Балаєва Катерина
- Брушневська Ірина
- Титаренко Інна
- Пищик Олена
- Редько Сергій
- Чуйко Сергій
- Черних Олена
- Фінгерман Орлі
- Усі сторінки
Черних Олена здобувач кафедри соціальної педагогіки, Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, пл. Гоголя, 1, 92703 м. Старобільськ, Україна,
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2017.3.129134
БЕЗПЕЧНА ПОВЕДІНКА ПІДЛІТКІВ В ІНТЕРНЕТІ ТА РІВЕНЬ РОЗВИТКУ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
У статті представлені результати дослідження рівня розвитку базових компетенцій безпечної поведінки підлітків в Інтернеті, що проводилось в Україні. Серед ключових автор вивчає такі компетенції: «Розуміння поняття права людини онлайн»; «Електронна участь»; «Збереження здоров’я під час роботи з цифровими пристроями»; «Звернення по допомогу та захист». Критеріями розвитку даних компетенцій обрано когнітивний, релятивний та поведінковий. У статті також відображені якісний, кількісний і кореляційний аналіз відповідей підлітків щодо їх знань, навичок і цінностей під час використання Інтернету, досвіду використання Інтернету, зв’язку між віком, статтю, місцем проживання, часом проведення в Інтернеті підлітком і батьками та рівнем розвитку ключових компетенції безпечної поведінки в Інтернеті. За результатами дослідження представлено, що більша частина підлітків для користування Інтернетом частіше використовують мобільні пристрої; основним джерелом інформації про небезпеки в Інтернеті для підлітків є вчителі та батьки; найпоширенішою моделлю поведінки батьків щодо формування безпечної поведінки підлітків в Інтернеті є обмежувальна; серед рівнів розвитку базових компетенцій безпечної поведінки в Інтернеті у підлітків в усіх чотирьох компетенціях майже у рівному розподілі превалює середній та низький рівень розвитку компетенцій. Отримані дані дають змогу стверджувати на необхідності впровадження запропонованої автором технології соціально–педагогічного супроводу формування безпечної поведінки підлітків в Інтернеті.
Ключові слова: базові компетенції безпечної поведінки підлітків в Інтернеті; звернення по допомогу та захист; електронна участь; права людини онлайн.
Література
Повний текст: PDF (англ.)