- №3, 2017 року
- Ху Жунсі
- Сін Чжефу
- Кошіль Оксана
- Грищук Юлія
- Козак Людмила
- Кристопчук Тетяна
- Закревська Cвітлана
- Гордійчук Світлана
- Батечко Ніна
- Лозова Ольга
- Зуєва Лариса
- Синекоп Оксана
- Власюк Олена
- Кифенко Анна
- Пшенична Наталя
- Комісарик Марія, Балаєва Катерина
- Брушневська Ірина
- Титаренко Інна
- Пищик Олена
- Редько Сергій
- Чуйко Сергій
- Черних Олена
- Фінгерман Орлі
- Усі сторінки
Брушневська Ірина
ORCID iD 0000-0002-3381-6490
старший викладач кафедри педагогіки, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, просп. Волі, 13, 43025 м. Луцьк, Україна,
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2017.3.100105
ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ ПРОЦЕСІВ ПАМ’ЯТІ У ДІТЕЙ П’ЯТОГО РОКУ ЖИТТЯ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ
У статті автор представляє результати експериментального дослідження сформованості пізнавальних процесів, а саме пам’яті різних модальностей, у дітей п’ятого року життя із загальним недорозвитком мовлення (далі ЗНМ). Аналізує і характеризує виявлені механізми порушень, вказує на їх взаємообумовленість. Зазначає, що порушення процесів функціонування різних видів пам’яті у дітей п’ятого року життя із ЗНМ мають тісну залежність від сформованості у них мовленнєвих навичок та пізнавальних функцій. Вказує, що виявлені недоліки є однією із причин недостатньої сформованості мовленнєвої діяльності у зазначеної категорії дітей. На основі отриманих результатів буде розроблено зміст методики формування комунікативного компонента у дітей п’ятого року життя із ЗНМ.
Ключові слова: діти п’ятого року життя; дослідження; загальний недорозвиток мовлення; мовленнєва діяльність; пам’ять.
Повний текст: PDF (укр.)