- №3, 2017 року
- Ху Жунсі
- Сін Чжефу
- Кошіль Оксана
- Грищук Юлія
- Козак Людмила
- Кристопчук Тетяна
- Закревська Cвітлана
- Гордійчук Світлана
- Батечко Ніна
- Лозова Ольга
- Зуєва Лариса
- Синекоп Оксана
- Власюк Олена
- Кифенко Анна
- Пшенична Наталя
- Комісарик Марія, Балаєва Катерина
- Брушневська Ірина
- Титаренко Інна
- Пищик Олена
- Редько Сергій
- Чуйко Сергій
- Черних Олена
- Фінгерман Орлі
- Усі сторінки
Зуєва Лариса
ORCID iD 0000-0001-5092-3012
кандидат юридичних наук, доцент кафедри політології, Одеський національний політехнічний університет; викладач Національної школи суддів України; суддя Одеського апеляційного адміністративного суду, вул. Софієвська, 19, 65089 м. Одеса, Україна,
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2017.3.6671
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ТРЕНІНГУ «ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНІКИ РОЗВИТКУ НАВИЧОК САМОРЕГУЛЯЦІЇ І ПРОФІЛАКТИКИ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СУДДІВ»
Література
Зуєва Л. Є. Дослідження теоретичних засад психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти. ScienceRise: Pedagogical Education. 2017. №1. С. 33–36.
Зязюн І. А. Педагогіка добра: ідеали і реалії : наук.-метод. посіб. Київ : МАУП, 2000. 312 с.
Козак Л. В. Особистісно орієнтоване навчання природознавства майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у педагогічному коледжі : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. Київ, 2006. 245 с.
Леонова И. В. Особенности социально-педагогической работы с виктимными детьми : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01. Владимир, 2003. 189 с.
Потапова І. Ю. Моральне виховання старшокласників у процесі вивчення предметів природничо-математичного циклу : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07. Одеса, 2008. 256 с.
Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии. Санкт-Петербург : Питер, 2000. 712 с.
Семенова А. В. Теоретичні і методичні засади застосування парадигмального моделювання у професійній підготовці майбутніх учителів : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04. Тернопіль, 2009. 663 с.
Шарапа Г. Основні складові психолого-педагогічної підготовки вчителя до виконання компенсаційної функції щодо неповноцінності особистості. Молодь і ринок. 2012. № 6 (89). С. 131−136.
Ягупов В. В. Педагогіка: навч. посібник. Київ : Либідь, 2002. 560 с.
Повний текст: PDF (укр.)