- №2, 2017 року
- Лисенко Олександра
- Дурдас Алла
- Батечко Ніна
- Загородня Алла
- Євтушенко Наталія
- Овчаренко Наталія
- Лакоза Наталія
- Мосьпан Наталія
- Вербенець Анна
- Валенкевич Ольга
- Петренко Наталія
- Касілов Іван
- Томашевський Володимир
- Овсієнко Людмила
- Гайдай Ірина
- Замкова Наталія, Войнаровська Наталя
- Синекоп Оксана
- Іваницька Ольга, Панченко Алла, Панченко Ганна
- Кулик Олена
- Александрова Валентина
- Бровко Катерина
- Чжан Сяосін
- Фінгерман Орлі
- Усі сторінки
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2017.2.3035
ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ ПОЛЬСЬКИХ УЧИТЕЛIВ У ПІСЛЯДИПЛОМНИЙ ПЕРІОД
У запропонованій статті проаналізовано базові поняття, що розкривають сутність післядипломної освіти вчителів у Республіці Польща. Описуються обов’язки, кваліфікаційні вимоги, які висуваються до педагогів на сучасному етапі розвитку країни. Окреслюються можливості професійного становлення і вдосконалення польських учителів, основні види і форми їхньої освіти в післядипломний період. Автор акцентує увагу на важливості організації післядипломної освіти педагогів як однієї з ланок неперервної освіти фахівців, яка здійснює значний вплив на процеси модернізації в освітній галузі.
Ключові слова: вчитель; знання; кваліфікація; компетентність; освіта; післядипломне навчання вчителів у Республіці Польща.
Література
- Василюк А. В. Педагогічний словник-лексикон (українсько-англо-польський) / А. Василюк, M. Танась. – Вид. 2-ге, уточ. й доповн. – Ніжин : Видавець ПП Лисенко М. М., 2013. – 224 с.
- Куля Е. Роль последипломного образования в реализации непрерывного образования в Польше / Е. Куля, М. Пэнковска // Образование через всю жизнь : непрерывное образование в интересах устойчивого развития. – 2014. – В. №1, Т. 12 – С. 32-36.
- Buczkowska-Gola M. Wymagając od ucznia, wymagajmy od siebie / M. Buczkowska-Gola // Edukacja i dialog. – 2000. – № 119.
- Kosiba G. Doskonalenie zawodowe nauczycieli – kategorie, kompetencje, praktyka / G. Kosiba // Forum oświatowe. – 2012. – №2(47). – S. 123-138.
- Kuźma J. Pedeutologia nauką kreującą mądrych, sprawiedliwych i dobrych nauczycieli (kierunki badań) / J. Kuźma // [w:] Moroz H. (red.), Rozwój zawodowy nauczyciela. – Kraków : «Impuls», 2005 – S. 17-31.
- Kwiatkowska H. Pedeutologia / H. Kwiatkowska. – Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. – 2008. – 260 s.
- Ognevyuk V., Sysoieva S. (2015). Training of educational experts in Ukraine: experimental interdisciplinary program. The advanced science journal (6), pp. 98-103, DOI: 10.15550/ASJ.2015.06.098.
- Okon W. Nowy slownik pedagogiczny / W. Okon. – Warszawa : «Zak», 2001. – 468 s.
- Półturzycki J. Żródła i tendencje rozwojowe edukacji ustawicznej // e-mentor, 2001. – nr 5(7). – s. 1.
Повний текст: PDF (укр.)