- №2, 2017 року
- Лисенко Олександра
- Дурдас Алла
- Батечко Ніна
- Загородня Алла
- Євтушенко Наталія
- Овчаренко Наталія
- Лакоза Наталія
- Мосьпан Наталія
- Вербенець Анна
- Валенкевич Ольга
- Петренко Наталія
- Касілов Іван
- Томашевський Володимир
- Овсієнко Людмила
- Гайдай Ірина
- Замкова Наталія, Войнаровська Наталя
- Синекоп Оксана
- Іваницька Ольга, Панченко Алла, Панченко Ганна
- Кулик Олена
- Александрова Валентина
- Бровко Катерина
- Чжан Сяосін
- Фінгерман Орлі
- Усі сторінки
Чжан Сяосін, аспірант, Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, вул. Пирогова, 9, 02000 м. Київ, Україна,
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2017.2.130133
ЗМІСТОВНО-ТЕХНОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ ЕТНІЧНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ СТУДЕНТІВ
У статті обґрунтовано зміст та складові змістовно-технологічного забезпечення процесу виховання етнічної толерантності студентів. Представлено технологію виховання етнічної толерантності студентів як послідовне впровадження методичного, операційного та рефлексійного етапів даного процесу з відповідним застосуванням методів, форм та засобів музичного виховання. Змістовно-технологічне забезпечення виховання етнічної толерантності студентів розкрито як сукупність змістового наповнення даного процесу (змістові напрямки та їх складові) та його технологічного упровадження (відповідний методичний інструментарій: методи, прийоми, засоби та форми виховної роботи), що забезпечать оптимізацію процесу виховання етнічної толерантності студентів в умовах музичного клубу.
Ключові слова: виховання етнічної толерантності; змістовно-технологічне забезпечення; методи виховання; музичне виховання; музичний клуб; формивиховання.
Література
1. Вайнола Р. Х. Особливості педагогічного забезпечення професійного самовизначення майбутніх соціальних педагогів на початковому етапі навчання / Р. Х. Вайнола, Л. С. Неїжпапа // Наукові записки. – Ніжин : НДУ ім. М.Гоголя, 2012. – №3. – С. 89-92. – (Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Микола Гоголя).
2. Карпенчук С. Г. Теорія і методика виховання: Навчальний посібник / С. Г. Карпенчук. – К.: Вища школа, 1997. – 380 с.
3. Рева В. Естетичне виховання школярів у процесі сприйняття музики / В. Рева // Мистецтво та освіта. – 1999. – № 1. – C. 4-8.
4. Сапожнік О. В. Музично-естетичне виховання: зміст і структурні компоненти / О. В.Сапожнік // Рідна школа. – 2002. – № 12. – C. 20-22.
5. Соціальна педагогіка: мала енциклопедія / За заг. ред. проф. І. Д. Звєрєвої. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 336 с.
6. Технології соціально-педагогічної діяльності: навчальний посібник для студентів напряму підготовки «Соціальна педагогіка» / За заг. ред. Н. В. Заверико. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2013. – 281 с.
7. Ягупов В.В. Педагогіка: Навч. посібник. / В. В. Ягупов. – К.: Либідь, 2002. – 560 с.
Повний текст: PDF (укр.)