Володимир Томашевський, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри декоративно-прикладного мистецтва та дизайну, ДВНЗ «Криворізький державний педагогічний університет», вул. Мистецька, 9, 50050 м. Кривий Ріг, Україна,  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

https://doi.org/10.28925/2078-1687.2017.2.7681


ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 

Стаття присвячена аналізу існуючого в науково-дослідній літературі стану щодо теоретичного обґрунтування організаційних питань, пов’язаних зі реалізацією у вищій школі певних педагогічних дій, що спрямовані на формування естетичної культури майбутніх дизайнерів, загального аналізу педагогічних умов формування естетичної культури майбутніх дизайнерів у вищих навчальних закладах. Серед них автором виділено такі як актуалізація естетичної культури майбутніх дизайнерів, організація їх естетичної освіти, залучення студентів-дизайнерів до естетизації навколишнього середовища та оволодіння майбутніми дизайнерами досвідом самоорганізації естетичної культури.

Ключові слова:  актуалізація;  досвід самоорганізації;  естетична культура;  залучення до естетизації навколишнього середовища;  педагогічні умови.

Література

  1. Бутенко В. Г. Культурологічні аспекти формування естетичної свідомості учнівської і студентської молоді / В. Г. Бутенко // Педагогічні науки. – Херсон: ХДУ, 2003. – Вип. 34. – С. 17-20.
  2. Зязюн І. А. Мистецтво у розвитку особистості: [монографія] / Іван Андрійович Зязюн. – Чернівці: Зелена Буковина, 2006. – 224 с.
  3. Янкина Н. В. Взаимосвязь культуры и образования как характеристика современной образовательной парадигмы / Н. В. Янкина // Международный научно-исследовательский журнал. – 2012. – №5 (5). – С. 62- 63, DOI:10.18454/IRJ. 2227-6017.

Повний текст: PDF (укр.)