- №4, 2016 року
- Шрамко Оксана
- Кареліна Олена
- Фамілярська Лариса
- Загородня Алла
- Клопов Роман, Безкоровайна Лариса
- Ковальський Роман
- Сліпчук Валентина
- Діденко Ірина
- Сисоєва Світлана
- Батечко Ніна
- Мосьпан Наталія
- Когут Світлана
- Євтушенко Наталія
- Тригуб Ілона
- Линьов Всеволод
- Карпенко Ореста
- Мартиненко Світлана, Шкарбан Людмила
- Овчаренко Наталія
- Лисенко Олександра
- Петрова Світлана
- Олішевич Віолетта
- Кульбашна Ярослава, Ткачук Олена
- Манюк Любов
- Скиба Марія
- Майєр Наталія
- Ржевська Наталія
- Ван Яцзюнь
- Веремчук Олена
- Усі сторінки
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2016.4.3035
У запропонованій статті висвітлена рівнева характеристика готовності майбутніх учителів музики до керування естрадно-інструментальним колективом. В роботі визначено групи критеріїв, що віддзеркалюють особливості мотиваційно-ціннісної, когнітивно-пізнавальної та діяльнісно-креативної сфер майбутнього вчителя музики. Обрана система критеріїв відображує цілісний системний характер досліджуваного особистісного утворення стосовно роботи зі шкільним естрадно-інструментальним колективом.
Зазначається, що сучасна підготовка вчителя музики не може бути ефективною без урахування базових професійних умінь, співвідношення і зіставлення суб’єктивного й об’єктивного, внутрішнього та зовнішнього, розвитку специфічних здібностей для певної діяльності, усвідомлення необхідності володіння базовими вміннями від низького до високого.
Ключові слова: готовність; критерії; професійна підготовка; учитель музики.
Література
1. Олексюк О. М. Формування духовного потенціалу студентської молоді в процесі професійної підготовки: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук: 13.00.01; 13.00.04 / О. М. Олексюк. – К., 1997. – 50 с.
2. Педагогіка мистецтва (Теорія і методика викладання мистецьких дисциплін) / Г. М. Падалка. – К., 2008. – 274 с.
3. Професійна освіта: Словник: навч. посібник / Уклад. С. У. Гончаренко та ін.; за ред. Н. Г. Ничкало. – К: Вища школа, 2000. – 380 с.
4. Равен Дж. Педагогическое тестирование: Проблемы, заблуждения, перспективы /Дж. Равен. Пер. с англ.– М.: Когито-Центр, 1999.– 144 с.
5. Ростовський О. Я. Педагогіка музичного сприймання: Навч.-метод. посібник / О. Я. Ростовський. – К. : ІЗМН, 1997. – 248 с.
6. Рудницька О. П. Педагогіка: загальна та мистецька : навч. посіб. /
О. П. Рудницька. – Тернопіль : навч. книга – Богдан, 2005. – 360 с.
7. Сисоєва С. О. Основи педагогічної творчості: Підручник / С. О. Сисоєва. – К.: Міленіум, 2006. – 344 с.
8. Смирнова Т. А. Теоретичні та методичні засади диригентсько-хорової освіти у вищих навчальних закладах. Дис… д-ра. пед. наук: 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / Т. А. Смирнова; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. – Київ, 2003. – 502 с.
9. Indira Salpykova,Tatyana PolitaevaThe Forming of Prospective Music Teachers Readiness to Professional Activity in a Multicultural Society/ International journal of environmental science education 2016, vol. 11, no. 8, 1849-1861, DOI: 10.12973/ijese.2016.559a
Повний текст: PDF (укр.)