Кареліна Олена, 
кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри економічної кібернетики, Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя, вул. Руська, 56, 46001 м. Тернопіль, Україна,  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

https://doi.org/10.28925/2078-1687.2016.4.1216


КОНЦЕПЦІЯ ІНТЕРДІЯЛЬНІСНОГО 
НАВЧАННЯ 

Автором запропонована концепція нового 
поняття «інтердіяльнісне навчання», підґрунтям якого є технології інтерактивного навчання та методики впровадження діяльнісного підходу до навчання. Визначено обсяг поняття та компоненти педагогічної технології інтердіяльнісного навчання: мета навчального процесу, зміст, форми та методи навчання, їх послідовність, час та етапи застосування. Метою навчального процесу в інтердіяльнісному навчанні є оволодіння діяльністю, що є об’єктом вивчення. Оскільки найадекватніші засоби для оволодіння діяльністю надає інтерактивне навчання, саме його форми і методи використовуються у технології інтердіяльнісного навчання. Визначено педагогічні умови реалізації технології інтердіяльнісного навчання.
Ключові слова:  діяльнісний підхід до навчання; інтерактивне навчання; інтердіяльнісне навчання; майбутні фахівці бізнесу та управління; педагогічна технологія;  формування професійної 
компетентності.

Література
1. Завражин А. В. Реализация деятельностного подхода в интерактивном обучении / А. В. Завражин // Молодой ученый. – 2016. – №7. – С. 80 – 83.

2. Кареліна О. В. Застосування процесного підходу до управління навчальною діяльністю у ВНЗ майбутніх фахівців бізнесу та адміністрування / О. В. Кареліна // Молодий вчений. – 2016. – №4. – С. 529–533.

3. Петерсон Л. Г. Дидактическая система деятельностного метода «Школа 2000…» как механизм реализации стандартов второго поколения / Л. Г. Петерсон // Муниципальное образование: инновации и эксперимент. – 2013. – №5. – С. 3 – 9.

4. Підласий І. П. Практична педагогіка або три технології. Інтерактивний підручник для педагогів ринкової системи освіти – К.:Видавничий Дім «Слово», 2004. – 616 с.

5. Пометун О. І. Енциклопедія інтерактивного навчання / О. І. Пометун. – К., 2007. – 144 с.

6. Сергієнко А. Реалізація комунікативного та діяльнісного підходів до навчання на уроках української літератури / А. Сергієнко // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №5. – С. 20 – 24.

7. Сипченко Н. М. Використання технології особистісно–діяльнісного підходу навчання в розвитку освітніх компетентностей молодших школярів на уроках природничо–математичних дисциплін [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/39542/ (дата звернення 11.07.2016) – Назва з екрану.

8. Сисоєва С. О. Інтерактивні технології навчання дорослих: навчально–методичний посібник / Сисоєва С. О.; НАПН України, Ін–т педагогічної освіти і освіти дорослих. – К.: ВД «ЕКМО», 2011. – 324 с.

9. Harishankar V. B., Ghode A., Bandyopadhayay A., Scotlin M., Murthy H. A., Gonsalves T. A., Jhunjhunwala A., 2007, in IFIP International Federation for Information Processing, Volume 241, Home Informatics and Telematics: ICT for the Next Billion, eds. Venkatesh A., Gonsalves T., Monk A., Buckner K., (Boston: Springer), pp. 79–89.

10. Joost Heijs . (December 2011). Innovation Capabilities and Learning . In Interactive Learning for Innovation, pp.206–233. Available at: http://www.palgraveconnect.com/pc/doifinder/10.1057/9780230362420.0018, DOI: 10.1057/9780230362420.0018.

Повний текст: PDF (укр.)