- №4, 2016 року
- Шрамко Оксана
- Кареліна Олена
- Фамілярська Лариса
- Загородня Алла
- Клопов Роман, Безкоровайна Лариса
- Ковальський Роман
- Сліпчук Валентина
- Діденко Ірина
- Сисоєва Світлана
- Батечко Ніна
- Мосьпан Наталія
- Когут Світлана
- Євтушенко Наталія
- Тригуб Ілона
- Линьов Всеволод
- Карпенко Ореста
- Мартиненко Світлана, Шкарбан Людмила
- Овчаренко Наталія
- Лисенко Олександра
- Петрова Світлана
- Олішевич Віолетта
- Кульбашна Ярослава, Ткачук Олена
- Манюк Любов
- Скиба Марія
- Майєр Наталія
- Ржевська Наталія
- Ван Яцзюнь
- Веремчук Олена
- Усі сторінки
Сторінка 16 з 29
Линьов Всеволод, аспірант Київського університету імені Бориса Грінченка, вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, 04053 м. Київ, Україна, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2016.4.7883
ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НА ЗАСАДАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ: ДОСВІД РОБОТИ МІЖНАРОДНИХ ШКІЛ ЯКОСТІ (QSI)
У статті визначено основні напрямки роботи Міжнародних Шкіл Якості (QSI) та організація навчального процесу на засадах особистісно орієнтованого навчання. Розглянуто та
проаналізовано філософськи засади та місію діяльності Київської міжнародної школи (KIS), представлено систему оцінювання школи, що розроблена для підтримки освітньої філософії школи
та моделі «орієнтації на успіх» на основі таксономії Б. Блума. Описано структуру навчального року, умови формування компетентностей учнів, що спрямовані на розвиток успішної
особистості та забезпечення реалізації моделі «орієнтації на успіх».
Ключові слова: компетентність; компетентнісний підхід; Київська міжнародна школа (KIS); Міжнародна Школа Якості (QSI); модель «орієнтації на успіх»; особистісно орієнтоване навчання; основні напрями роботи; таксономія Б. Блума.
Література
1. Гусев В. О. Управління формуванням компетентностей здобувачів вищої освіти шляхом використання хмарних сервісів / В. О. Гусев, С. В. Ушеренко // ScienceRise: Pedagogical Education. – 2016. – №8(4). – С. 18-28, DOI: http://dx.doi.org/10.15587/.2016.76151
2. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://docs.google.com/viewer?url=http%3A%2F%2Fpon.org.ua%2Fengine%2Fdownload.php%3Fid%3D563%26viewonline%3D1
3. Офіційний сайт Київської міжнародної школи [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.qsi.org/
4. Проект закону України «Про освіту» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/gromadske-obgovorennya - zakonoproektu-%C2%ABpro-osvitu%C2%BB.html
5. Проект Міністерство освіти і науки України «Нова школа: простір освітніх можливостей» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://mon.gov.ua/Новини%202016/08/17/mon.pdf
6. Розроблення освітніх програм (методичні рекомендації) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ihed.org.ua/images/biblioteka/rozroblennya_osv_program_2014_tempus-office.pdf
7. Таксономія педагогічних цілей Б. Блума [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Таксономія_Блума
8. QSI Information Packet 2016-2017 (інформаційний буклет).
Повний текст: PDF (укр.)