ЗМІСТ
ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ
Цзян Сяоянь, Сяо Су
ІДЕЇ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО ТА СУЧАСНА ШКІЛЬНА ОСВІТА КНР
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2016.2.713
Соколова Ірина
ПОНЯТТЄВО-ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ АПАРАТ ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ: ДЖЕРЕЛЬНА БАЗА
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2016.2.1420
Будник Олена, Васянович Григорій
МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2016.2.2026
Линьов Костянтин
КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ ЛІДЕРСТВА
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2016.2.2631
Дика Наталія
РЕАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПТУ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ У СУЧАСНІЙ ЛІНГВОДИДАКТИЦІ
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2016.2.3236
Смолюк Світлана
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИВАЛЬНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ УКРАЇНИ (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2016.2.3742
Вей Чжеюань
ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ: ПРИНЦИПИ ТА НАПРЯМИ
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2016.2.4249
ПРАКТИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ
Лисенко Олександра
ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2016.2.5053
Нагрибельна Інна
САМОСТІЙНА РОБОТА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2016.2.5459
Сорокін Ігор
ІНТЕРАКТИВНІ ФОРМИ РОБОТИ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ШКОЛЯРІВ
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2016.2.5962
ТЕХНОЛОГІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ
Руденко Ніна
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ: ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2016.2.6368
Фурс Тетяна
ВИМОГИ ДО ВПРАВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ВМІНЬ РЕФЕРАТИВНОГО ПЕРЕКЛАДУ
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2016.2.6974
КОМПЕТЕНТНІСНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ
Дерека Тетяна
ФОРМУВАННЯ АКМЕОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ В ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2016.2.7580
Ковтун Оксана
КРИТЕРІЇ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2016.2.8085
ЗАРУБІЖНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД
Сисоєва Світлана, Регейло Ірина
ЗМІСТ ПІДГОТОВКИ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ У ГАЛУЗІ ОСВІТИ В УНІВЕРСИТЕТАХ США
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2016.2.8693
Коваль Тамара, Аврамчук Антон
ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ MOODLE ДЛЯ СТВОРЕННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ З МОВНИХ ДИСЦИПЛІН: ЗАРУБІЖНИЙ І ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2016.2.9399
Кульбашна Ярослава
ПІДГОТОВКА КОМПЕТЕНТНОГО ЛІКАРЯ: АКРЕДИТАЦІЯ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ СТОМАТОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ І США
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2016.2.100105