ЗМІСТ
ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ
ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ: ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТ
CULTUROLOGICAL APPROACH TO THE ORGANIZATION OF THE EDUCATIONAL PROCESS
ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГА-МАЙСТРА Й ФАХІВЦЯ-ВИКЛАДАЧА: СПІЛЬНЕ І ВІДМІННЕ
ТВОРЧА АКТИВНІСТЬ ЯК КОМПОНЕНТ ДУХОВНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ
ПОЛІКУЛЬТУРНА ОСВІТА У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ДОШКІЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ І ПСИХОЛОГІЇ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ
РОЗВИТОК ВАРІАТИВНИХ МОДЕЛЕЙ ПРОФІЛЬНИХ ШКІЛ У СІЛЬСЬКІЙ МІСЦЕВОСТІ: СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ
ВПЛИВ ГЕНДЕРНИХ СТЕРЕОТИПІВ НА ПРОЦЕС СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДИТИНИ
ПРАКТИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ
УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТА СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У ДОШКІЛЬНИКІВ
ЗНАЧЕННЯ ІСТОРИКО-ЛІНГВІСТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ
ТЕХНОЛОГІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ
НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ОСВІТИ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Літвінова-Головань О. П., Безкоровайна Л. В.
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ТУРИЗМОЗНАВСТВА ДО АНІМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
TEACHING BUSINESS ENGLISH IN THE NEW DIGITAL AGE
РОЛЬ НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВОЇ ПРАКТИКИ ІЗ ЗООЛОГІЇ БЕЗХРЕБЕТНИХ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ
ЗАСОБИ ДИЗАЙНЕРСЬКОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯД
ПРАКТИЧНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ КОРОТКОСТРОКОВОГО ВЕБ-КВЕСТУ В ПРОЦЕС НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО ГОВОРІННЯ
КОМПЕТЕНТНІСНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ
ЗАСТОСУВАННЯ ДІАГНОСТИЧНИХ ЗАВДАНЬ У ПРОЦЕСІ ВИМІРЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Синекоп О. С., Коломієць С. С.
ЗМІСТ ДОСЛІДНИЦЬКО-СТРАТЕГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ (PhD)
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ФАХІВЦЯ З ВИДАВНИЧОЇ СПРАВИ ТА РЕДАГУВАННЯ У ПРОЦЕСІ РОБОТИ НАД ВІЗУАЛЬНИМ ТЕКСТОМ МАС-МЕДІА
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГЕОІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ
ЗАРУБІЖНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД
ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ДОКТОРСЬКИХ ПРОГРАМ У ЄВРОПЕЙСЬКОМУ ОСВІТНЬО-ДОСЛІДНИЦЬКОМУ ПРОСТОРІ: ЕСТОНСЬКИЙ ДОСВІД
РОЗВИТОК УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ В НІДЕРЛАНДАХ: СТАН ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ У ВІТЧИЗНЯНІЙ НАУЦІ
ПОГЛЯДИ Х. ШРАДЕР-БРЕЙМАН НА ОСВІТУ ВИХОВАТЕЛЬОК ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У НІМЕЧЧИНІ (ХІХ СТ.)
АНАЛІЗ ЗАРУБІЖНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ З ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ЕКСПЕРТІВ У ГАЛУЗІ ОСВІТИ
ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В ПОЛЬЩІ
ПСИХОЛОГІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ
ДО ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИНДРОМУ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ КЕРІВНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ
ІНФОРМАЦІЯ
- Попередня
- Наступна >>