N – 5, 2006
ЗМІСТ
ПЕДАГОГІКА
Педагогічні погляди Й.Ф. Гербарта крізь призму сучасної професійної діяльності вчителів
Модель особистісного розвитку майбутнього соціального педагога
Удосконалення змісту підготовки студентів педагогічного коледжу до науково-дослідної роботи
Становлення полікультурної освіти в американській педагогіці
Професійні підготовка вчителів іноземних мов в Мексиці
Теорія і практика визначення змісту професійної підготовки із спортивно-оздоровчого туризму в університеті
Умови спрямування системи безперервного професійного розвитку лікарів на компетентнісний підхід
Формування транскультурної компетенції середнього медичного персоналу у вищих закладах Канади
Сучасні проблеми виховання учнів професійно-технічних навчальних закладів
Погоріло Т.О., Романенко О.В., Кузьміна К.І., Сьомик Т.М., Тюпанський В.Г.
Проблема працездатності студента-медика з позиції біоритмологічного підходу
Цілі і завдання професійної підготовки майбутніх фахівців економічного профілю в Україні в контексті Болонського процесу
Стандарти професійних кваліфікацій та напрями їх реалізації: досвід Республіки Польщі
Освіта дорослих в Угорщині
Проблема допрофесійної підготовки учнів в умовах ліцею: історико-педагогічний аналіз
Впровадження Інтернет-технологій у професійне навчання дорослих
Система дистанційного навчання «Прометей»: можливості використання для підвищення кваліфікації фахівців
Вплив інноваційної педагогічної діяльності на самооцінку та самостановлення вчителів
Трудове навчання в сільських школах України (Аналіз матеріалів часопису «Радянська школа»)
ПСИХОЛОГІЯ
Використання мережі Інтернет професійній орієнтації в середніх школах США
Фахова інноваційна культура педагогічних працівників: теоретичний аналіз
Психолого-педагогічні та психофізіологічні проблеми дошкільної і початкової освіти
Емоційно-почуттєвий розвиток дитини молодшого шкільного віку як психологічний чинник засвоєння етичних норм
Формування пізнавальної активності студента у його професійному становленні
Психічне здоров'я як чинник професійного становлення учнів професійно-технічних навчальних закладів
Психологічні особливості та умови професійного самовизначення в юнацькому віці.
Формування готовності студентів до входження у професійне середовище
Особливості формування відповідальності у майбутніх офіцерів-прикордонників
Особливості професійної орієнтації випускників сучасної сільської школи
Профорієнтаційні виміри відповідального ставлення майбутнього фахівця до вибраної професії
Взаємодія служби зайнятості та школи у підготовці учнівської молоді до вибору професії: досвід Німеччини
Духовні цінності як регулятор поведінки особистості в екстремальних ситуаціях
Психологічні аспекти формування сексуальної культури молодої жінки - майбутньої матері