N-1, 2006
Зміст
ПЕДАГОГІКА
Теоретико-методологічні підходи до вивчення природи обдарованості
Вивчення професійної компетентності вчителя іноземної мови
Шведська модель неформального навчання дорослих «народна освіта»
Дарманський М.М., Дарманська І.М.
Підготовка вчителя початкових класів: новий погляд на стару проблему
До проблеми професійної підготовки майбутнього вчителя в умовах педагогічного університету
Андрагогіка у контексті розвитку неперервної освіти
Сучасні підходи до професійної підготовки майбутнього вчителя фізичної культури
Педагогічна технологія формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами «діалогу культур»
Професійна підготовка фахівців освітньої галузі у Швеції
Взаємодія вищого педагогічного навчального закладу і школи в організаційно-методичному забезпеченні педагогічної практики студентів
Використання сучасних медіа технологій у професійній діяльності майбутніх вчителів
Проблема підготовки майбутнього вчителя до захисту прав дітей у суспільстві
Освітній менеджмент: історико-педагогічний аналіз
Студентське самоврядування у вищому навчальному закладі: соціально-педагогічний аспект.
Проблема ідентифікації у професійному становленні майбутніх вчителів у вищих навчальних закладах І-П рівнів акредитації
Дистанційне навчання як новітня технологія підготовки майбутніх учителів
Гуманітарний підхід у соціокультурному вихованні майбутніх учителів у процесі професійної підготовки
Формування іншомовної професійної компетентності у студентів немовних вищих навчальних закладів
Проблема професійної підготовки майбутніх фахівців економічного профілю у педагогічній теорії
Використання мережі Інтернет для організації професійного консультування молоді
Підготовка майбутніх учителів до полікультурної взаємодії із суб'єктами освітнього простору
ПСИХОЛОГІЯ
Метод активного соціально-психологічного: навчання у контексті сучасних освітніх технологій
Психічна травма та переживання суб'єкта
Особистісно актуалізуючий підхід у розвитку творчої обдарованості студентів вищих технічних навчальних закладів
Прояв умовних цінностей у процесі спілкування
Роль едіпового комплексу у формуванні кризи підліткового віку (на матеріалі активного соціально-психологічного навчання)
Психологічний образ польського менеджера
Особистісно-акмеологічний підхід у формуванні готовності психологів-практиків до консультативної діяльності
Психологічна наука і практика: особливості статичних й динамічних характеристик несвідомого в контексті практичної психології