N – 3, 2007
ЗМІСТ
ПЕДАГОГІКА
Актуальні проблеми сучасної шкільної освіти в Німеччині
Здоров'язберігальні технології в системі вищої педагогічної освіти
Психолого-педагогічні підходи до визначення поняття «компетентність»
Дослідження особливостей індивідуальних навчальних стилів студентів вищих навчальних закладів
До проблеми підготовки майбутніх вчителів до роботи з розвитку в школярів творчих здібностей
Сучасні вимоги до забезпечення професійної підготовки майбутніх фахівців з обліку і аудиту
Засоби формування готовності студентів вищих технічних навчальних закладів до професійної комунікації
Формування педагогічної позиції майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання у процесі фахової підготовки
Моніторинг професійних знань студентів-землевпорядників
Оптимізація педагогічної взаємодії у контексті формування ораторської майстерності
Система підготовки педагогічних кадрів у Німеччині
Навчальна гра як проблема дослідження
Підготовка вчителя початкових класів до створення казкової навчально-пізнавальної реальності
Медична деонтологія і її зв'язок з моральними цінностями
Формування професійної мотивації майбутніх фахівців
Погоріла І.О., Кузьміна К.І., Романенко О.В.
Оцінка функціонального стану студентів-першокурсників
Реалізація особистісно-орієнтованого підходу до розробки інформаційних технологій навчання
Розвиток освіти Греції: аспекти реформування
Неперервна освіта дорослих: історико-педагогічний аналіз
Історнко-педагогічний аналіз навчання природничих дисциплін
Форми позааудиторної роботи у реалізації інтегрованого підходу до структурування змісту правових знань
Оцінювання результативності науково-дослідної роботи викладачів вищих навчальних закладів
До проблеми удосконалення професійної підготовки вчителя-логопеда
Франчук Т.Й., Трофименко Л.О.
Продуктивність кредитно-модульної системи навчання: навчальні компетенції студента
ПСИХОЛОГІЯ
Моніторинг розвитку фахових якостей майбутнього працівника сфери сервісу
Практичний психолог у вимірах професіональної діяльності