N – 2, 2007
ЗМІСТ
ПЕДАГОГІКА
Забезпечення якості освітньої підготовки майбутніх соціальних педагогів
Гулецька Я.Г.
Особливості полікультурної освіти учителів в університетах США
Педагогічні ідеї Миколи Грундтвіга в неформальній освіті дорослих у Швеції
Приватна вища освіта в Україні: перспективи розвитку
Система професійної орієнтації на медичні спеціальності: ціннісно-мотиваційний компонент
Проблема самоосвіти та самовиховання майбутніх фахівців у педагогічній теорії
Застосування інформаційних технологій у створенні лекційних курсів для студентів аграрного коледжу
Освіта дорослих як складова неперервної освіти
Розвиток вищої економічної освіти в Україні: історичний аспект
Проблема готовності до професійного спілкування в іншомовному середовищі
Поняття професійної етики та деонтологічної культури медичного працівника
Полікультурне виховання майбутнього вчителя у вищих навчальних закладах Канади
Проблема освіти та навчання дорослих у педагогічній теорії
Ліцей в системі неперервної професійної освіти
Дистанційне навчання: суб'єкти і їх функції
Методика створення навчальних модульних програм для майбутніх вчителів фізичної культури
Навчання дорослого населення у професійно-технічних навчальних закладах
Досвід соціально-психологічної і професійної адаптації та реабілітації молоді з особливими потребами
Цілісне бібліографічне забезпечення у розвитку художньої культури науковця
Професійна підготовка майбутнього вчителя до взаємодії у полікультурному освітньому просторі: компетентнісний підхід
ПСИХОЛОГІЯ
Психологічна структура динаміки інноваційної діяльності педагогічних працівників
Діагностичні методики та методи математичної статистики при дослідженні процесу саморозвитку старшокласників: проблема інформативності