N – 3 (2), 2010
ЗМІСТ
ПЕДАГОГІКА
Сучасні тенденції формування ціннісних орієнтацій особистості студента у контексті духовного освітнього простору
Герменевтичний підхід до проблеми створення навчально-інформаційного середовища вищого військового навчального закладу
Професійна підготовка педагога до розвитку творчого потенціалу учнів
Корпоративне навчання: стильовий аспект учіння дорослих
Проблеми формування самоосвітньої компетенції студентів-економістів: теорія та перспективи
Проблеми та перспективи розвитку освіти дорослих у контексті цивілізаційних змін
Андрагогічні аспекти формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку
Критерії сформованості умінь майбутніх учителів іноземних мов до творення віртуальної педагогічної взаємодії
Формування професійної компетентності майбутніх економістів при навчанні дисциплінам інформатичного циклу
З історії становлення системи підвищення кваліфікації в Україні кінця XIX — початку XX ст.
Наступність у роботі зі словом між дошкільною та початковою ланками освіти
Підвищення ефективності навчання дорослих засобами інформаційних технологій
Андрагогічний контекст підготовки викладачів економічного університету до проектування навчальних технологій
Педагогічна творчість викладачів у системі підвищення кваліфікації управлінського персоналу
Принцип розвитку мовного чуття в загальній ієрархії принципів спеціальної методики початкового навчання рідної мови дошкільників з вадами мовлення
Проблема освіти дорослих у світлі сучасних умов
Неперервна професійна освіта як один із факторів розвитку інформаційного суспільства
Інтерактивні технології навчання дорослих: сутність, критерії, життєвий цикл
Андрагогіка – теорія ціложиттєвого розвитку особистості
Словойова Т. М., Ткаченко О. В.
Внесок меценатів України у розвиток освіти дорослих кінця XIX - початку XX ст.
Андрагогічні засади навчання вихователів-методистів дошкільних закладів
Педагогічна спільність – творець освітнього середовища
Психолого-педагогічні проблеми освіти дорослих Західного регіону України у доробку науковців кінця XX – початку XXI ст.
Андрагогічні підходи у роботі педагога над стереотипами професійної діяльності
Використання дидактичного потенціалу сучасних ІКТ у системі ціложиттєвого навчання вчителя-словесника
ПСИХОЛОГІЯ
Модель психолого-педагогічної компетентності викладача-військовослужбовця навчального закладу
Когнітивно-комунікативна компетентність у вимірах освіченої людини сучасного суспільства
Етико-психологічні аспекти успішної професійної взаємодії між науковим керівником і дисертантом
Психологічні умови формування професійної позиції керівника навчального закладу
Мотиваційна орієнтація студентів гуманітарних спеціальностей щодо здобуття другої вищої освіти