N – 2, 2010
ЗМІСТ
ПЕДАГОГІКА
Організація контролю за психолого-педагогічною підготовкою майбутнього викладача економіки засобами інформаційних технологій
Білобровко Т.І., Кожуховська Л.П.
Впровадження маркетингу на ринку освітніх послуг
Структура і критерії оцінювання умінь майбутніх фахівців зачіски та макіяжу з комп'ютерного моделювання
Педагогічна майстерність викладача в організації самостійної роботи студентів з комп'ютерної графіки
Соціокультурна компетенція майбутніх правоохоронців: педагогічний аналіз проблеми
Застосування послідовного критерію відношення ймовірностей в дослідженні ефективності різних методів навчання
Підготовка бакалаврів фінансового профілю в Чехії та Україні: порівняльний аналіз
Критерії та показники рівня сформованості професійної компетентності з інформаційних технологій у майбутніх фахівців медико-інженерного профілю
Зміст та функції тестових завдань з англійської мови тесту АСТ для оцінювання успішності учнів старших класів середніх шкіл США
Проблеми розвитку вищої приватної освіти в Україні
Зарубіжні стандарти обліку і звітності та американська податкова освіта
Місія вчителя у Вальдорфській педагогіці
Вплив Болонського процесу на модернізацію вищої освіти у Російській Федерації
Інтернет - технології у сучасній вищій освіті
Компоненти готовності майбутніх вчителів до профорієнтаційної роботи зі старшокласниками
Формування самоосвітньої компетенції майбутніх фахівців з міжнародної економіки
Проблема підготовки управлінських кадрів для дошкільної освіти
Електронні засоби навчання: педагогічний аспект
Проблема організації освіти національних меншин в Україні
Розвиток логічного мислення у процесі професійної підготовки майбутніх інженерів
Педагог вищої школи: складові підготовки
Роль педагогічної майстерності андрагога в освіті дорослих
Система навчання природничих дисциплін: історико - педагогічний аналіз
Етапи професійної адаптації майбутніх вчителів
ПСИХОЛОГІЯ
Інноваційні педагогічні технології формування здатності до міжособистісної толерантності педагога вищої школи
Методологія тренінгу підвищення ефективності вчителів у подоланні внутрішньоособистісних конфліктів
Духовно-особистісний підхід у процесі активізації творчого розвитку вчителя
Від інтелекту розумового типу до інтелекту емоційного - огляд вибраних теорій і понять