N – 1, 2010
ЗМІСТ
ПЕДАГОГІКА
ФОРМУВАННЯ ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ У ПРОЦЕСІ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
ОБ'ЄКТИВНІ ТА СУБ'ЄКТИВНІ ФАКТОРИ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ ХІМІКІВ ТЕСТИ З КОМП'ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ У ПРОФЕСІЙНУ ПІДГОТОВКУ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ III - IV РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДОРОСЛИХ
РОЛЬ ВИКЛАДАЧА В МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ
РОЗВИТОК ІДЕЙ ЦІЛОЖИТТЄВОГО НАВЧАННЯ У ЄВОПЕЙСЬКОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
ДІЯЛЬНІСТЬ ГУРТОЖИТКІВ - ВИЩИХ НАРОДНИХ ШКІЛ у НІМЕЧЧИНІ В ПЕРІОД ВЕЙМАРСЬКОЇ ДОБИ
ОСНОВНІ НАПРЯМИ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЕКОНОМІЧНО РОЗВИНУТИХ КРАЇН
ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО СУПРОВОДУ ЛЕКЦІЙ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ
АКТИВНІСТЬ СТУДЕНТІВ ЯК ПОКАЗНИК ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ВАЛЕОГРАМОТНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ
ПРОБЛЕМА РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНИХ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ У МАЙБУТНІХ ПРОКУРОРІВ В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ
МОДЕРНІЗАЦІЯ ВИЩОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ НА ОСНОВІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ
ПІДГОТОВКА НАУКОВИХ І НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ У 20-ті роки XX СТОЛІТТЯ В УКРАЇНІ
ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ У ФОРМУВАННІ ДИСЦИПЛІНОВАНОЇ ПОВЕДІНКИ УЧНІВ (ДРУГА ПОЛОВИНА XIX-ПОЧАТОК XX СТОЛІТТЯ)
Соколова І.В., Сухорукова І.В.
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАГІСТРІВ ФІЛОЛОГІЇ В ІТАЛІЇ
ПРОФІЛАКТИКА АДИКТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЯК НАПРЯМ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГА В УМОВАХ ПОЗАШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ПРОФІЛЮ
ПОЛЬОВА ПРАКТИКА У ФОРМУВАННІ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ
СПЕЦИФІКА ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ДІЛЬНИЧНОГО ІНСПЕКТОРА МІЛІЦІЇ
ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
ПСИХОЛОГІЯ
Петренко Ю.О., Меньших О.Е., Калашник І.В.
ФОРМУВАННЯ НЕЙРОДИНАМІЧНІИХ ТА КОГНИТІВНИХ ФУНКЦІЙ У ХЛОПЧИКІВ 13-16 РОКІВ З РІЗНИМ РІВНЕМ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ
ВІД ІНТЕЛЕКТУ РОЗУМОВОГО ТИПУ ДО ІНТЕЛЕКТУ ЕМОЦІЙНОГО: ОГЛЯД ВИБРАНИХ ТЕОРІЙ І ПОНЯТЬ