N – 1, 2013
ЗМІСТ
ПЕДАГОГІКА
СТРАТЕГІЯ МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ПРОЦЕСІВ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
ІНФОРМАТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ
ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ З ДІАЛОГІЧНИМ МИСЛЕННЯМ ЯК ОДНА З ОСНОВНИХ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ МАН В УКРАЇНІ
ПРОБЛЕМА НЕПИСЬМЕННОСТІ В ОСВІТІ ДОРОСЛИХ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ПРОФЕСІЙНУ ПІДГОТОВКУ МАРГІНАЛЬНИХ ГРУП НАСЕЛЕННЯ
ПЕДАГОГІЧНА СПАДЩИНА ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ В КОНТЕКСТІ ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ ПЕДАГОГІКИ
ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ДОШКІЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ І ПСИХОЛОГІЇ
ДОСВІД ГРЕЦІЇ У ВИЗНАЧЕННІ Й АНАЛІЗІ КОМУНІКАТИВНИХ ПОТРЕБ УЧНЯ ПРИ УКЛАДАННІ НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
ПРОБЛЕМА БЕЗРОБІТТЯ У РЕСПУБЛІЦІ ПОЛЬЩА: СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ НАСЛІДКИ
ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЛЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТТЯХ У ВИЩИЙ ШКОЛІ
ПРОБЛЕМА БЕЗПРИТУЛЬНИХ «ДІТЕЙ ВУЛИЦІ» В УКРАЇНІ: СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ
ЗАСОБИ СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ДИТИНИ У СУЧАСНОМУ СВІТІ: ДОСВІД НІМЕЧЧИНИ
МОДЕЛЬ ДОПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧНЯ В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО ОКРУГУ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ
СПОРТИВНО-МАСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ У ЦІЛІСНІЙ СИСТЕМІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ
ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
ЗАСОБИ ПОДОЛАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ЗАЛЕЖНОСТІ В УЧНІВ
СТУПЕНЕВА ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ ВИЩОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ У ВІТЧИЗНЯНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ (ХІХ - ПОЧАТОК ХХ СТ.)
СТАНОВЛЕННЯ ВІТЧИЗНЯНОЇ СИСТЕМИ ШКІЛЬНОЇ ПРАВОВОЇ ОСВІТИ: ПРАКТИЧНИЙ КУРС ПРАВОЗНАВСТВА
ЛІСАБОНСЬКА СТРАТЕГІЯ У ВДОСКОНАЛЕННІ ОСВІТНЬОЇ ПОЛІТИКИ ЄС ЩОДО ОСВІТИ ДОРОСЛИХ
ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ І СТАНОВЛЕННЯ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХХ –ПОЧАТОК ХХІ СТ.)
СУТНІСТЬ ТА ФУНКЦІЇ СОЦІОЛОГІЇ ОСВІТИ
ТРЕНІНГ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦЯ
ПСИХОЛОГІЯ
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ТРИВОЖНОСТІ ТА ДЕПРЕСИВНИХ СТАНІВ У МЕДИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
ФОРМУВАННЯ ОБРАЗУ ПРОФЕСІЙНОГО “Я” ЯК СИСТЕМОУТВОРЮВАЛЬНОГО ЯДРА ПРОФЕСІЙНОЇ
ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
РОЛЬ ДОВІРИ В МІЖОСОБИСТІСНІЙ КОМУНІКАЦІЇ