2009 — N 1
Зміст
- Проблема виховання студентів вищих навчальних закладів у Казахстані / Акбаєва Л.Н. // Збірник наукових праць «Педагогічний процес: теорія і практика». — 2009. — N 1. — С. 6-14.
- Сучасні підходи до формування виконавської майстерності музиканта – інструменталіста / Андрейко О.І. // Збірник наукових праць «Педагогічний процес: теорія і практика». — 2009. — N 1. — С. 15-23.
- Основні напрями навчання іммігрантів в Україні та Швеції: порівняльний аналіз / Бугасова Н.В. // Збірник наукових праць «Педагогічний процес: теорія і практика». — 2009. — N 1. — С. 24-31.
- Формування професійної надійності у майбутніх спеціалістів з аеронавігаційного забезпечення та планування польотів / Бунь Н.В. // Збірник наукових праць «Педагогічний процес: теорія і практика». — 2009. — N 1. — С. 32-40.
- Використання американського досвіду навчальних гуртків у неформальній освіті дорослих Швеції / Давидова В.Д. // Збірник наукових праць «Педагогічний процес: теорія і практика». — 2009. — N 1. — С. 41-48.
- Відкрите та дистанційне навчання в країнах Європейського Союзу / Заскалєта С.Г. // Збірник наукових праць «Педагогічний процес: теорія і практика». — 2009. — N 1. — С. 49-60.
- Професійна орієнтація старшокласників на медичні спеціальності: результати дослідження / Іваненко Р.В. // Збірник наукових праць «Педагогічний процес: теорія і практика». — 2009. — N 1. — С. 61-67.
- Професійно-орієнтовані форми навчання у підготовці фахівців туризму / Козак Л.В. // Збірник наукових праць «Педагогічний процес: теорія і практика». — 2009. — N 1. — С. 68-78.
- Система формування професійної компетентності майбутнього фахівця легкої промисловості / Креденець Н.Д., Лопухін А.Г. // Збірник наукових праць «Педагогічний процес: теорія і практика». — 2009. — N 1. — С. 79-86.
- Реалізація ідей професійної майстерності у підготовці вчителів у приватних жіночих педагогічних закладах України (1905 – 1915 рр.) / Лавріненко О.А. // Збірник наукових праць «Педагогічний процес: теорія і практика». — 2009. — N 1. — С. 87-99.
- Дослідження ідей Вальдорфської педагогіки у вітчизняній педагогічній науці / Литвин Л.В. // Збірник наукових праць «Педагогічний процес: теорія і практика». — 2009. — N 1. — С. 100-105.
- Комп’ютерний тест як засіб контролю засвоєння знань з іноземної мови / Малік О.І. // Збірник наукових праць «Педагогічний процес: теорія і практика». — 2009. — N 1. — С. 106-111.
- Правове виховання як складова гармонійного розвитку особистості / Мачинська Н.І. // Збірник наукових праць «Педагогічний процес: теорія і практика». — 2009. — N 1. — С. 112-119.
- Проектна діяльність як форма організації наукового знання учнівської молоді / Наказний М.О. // Збірник наукових праць «Педагогічний процес: теорія і практика». — 2009. — N 1. — С. 120-131.
- Європейські норми та стандарти компетентності учителів у сфері інформаційно-комунікаційних технологій / Осадча К.П. // Збірник наукових праць «Педагогічний процес: теорія і практика». — 2009. — N 1. — С. 132-141.
- Становлення вищої медичної освіти у Великій Британії / Паламаренко І.О. // Збірник наукових праць «Педагогічний процес: теорія і практика». — 2009. — N 1. — С. 142-150.
- Розвиток деонтологічної культури учнів: з досвіду діяльності Українського медичного ліцею Національного медичного університету імені О.О.Богомольця / Переймибіда Л.В. // Збірник наукових праць «Педагогічний процес: теорія і практика». — 2009. — N 1. — С. 151-160.
- Дослідження психоемоційної сфери студента медико- психологічного факультету медичного університету / Погоріла І.О., Романенко О. // Збірник наукових праць «Педагогічний процес: теорія і практика». — 2009. — N 1. — С. 161-166.
- Контроль на уроках фізичної культури в удосконаленні фізкультурно-оздоровчої роботи у медичному ліцеї / Пустолякова Л.М. // Збірник наукових праць «Педагогічний процес: теорія і практика». — 2009. — N 1. — С. 167-175.
- Методологічні засади викладання іноземної мови у вищому технічному навчальному закладі / Секрет І.В. // Збірник наукових праць «Педагогічний процес: теорія і практика». — 2009. — N 1. — С. 176-186.
- Аналіз результатів впровадження системи парадигмального моделювання у професійну підготовку майбутніх учителів / Семенова А.В. // Збірник наукових праць «Педагогічний процес: теорія і практика». — 2009. — N 1. — С. 187-196.
- Дослідження проблеми методологічної культури вчителя: наукова концепція П.Г.Кабанова / Сисоєва С.О., Кристопчук Т.Є. // Збірник наукових праць «Педагогічний процес: теорія і практика». — 2009. — N 1. — С. 197-208.
- Стан дослідження проблеми професійної підготовки фахівців з економічної кібернетики / Смілянець О.Г. // Збірник наукових праць «Педагогічний процес: теорія і практика». — 2009. — N 1. — С. 209-218.
- Методика визначення якості професійної підготовки майбутнього вчителя за двома спеціальностями / Соколова І.В., Сирмаміїх І.В. // Збірник наукових праць «Педагогічний процес: теорія і практика». — 2009. — N 1. — С. 219-228.
- Професійна підготовка майбутніх інженерів у процесі формування професійної комунікації / Стефаненко П.В., Каверіна О.Г. // Збірник наукових праць «Педагогічний процес: теорія і практика». — 2009. — N 1. — С. 229-236.
- Підготовка майбутніх вчителів фізичної культури в умовах кредитно-модульної технології навчання / Тимошенко О.В. // Збірник наукових праць «Педагогічний процес: теорія і практика». — 2009. — N 1. — С. 237-248.
- Сюжетно-рольова гра як ефективний засіб засвоєння етичних норм діятьми дошкільного віку / Кравчук Л.В. // Збірник наукових праць «Педагогічний процес: теорія і практика». — 2009. — N 1. — С. 249-257.
- Проблема материнства у психологічних дослідженнях / Яремчук Н.В. // Збірник наукових праць «Педагогічний процес: теорія і практика». — 2009. — N 1. — С. 258-265.