N 2 – 2011
ЗМІСТ
ПЕДАГОГІКА
ТИПИ КОМП’ЮТЕРНИХ ВПРАВ ДЛЯ НАВЧАННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО ЧИТАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВИЩОЇ ШКОЛИ
ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ПОМОРСЬКОЇ АКАДЕМІЇ У МІСТІ СЛУПСЬК РЕСПУБЛІКИ ПОЛЬЩА
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ-ПОЧАТКІВЦІВ У СИСТЕМІ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ МЕДИЧНОГО КОЛЕДЖУ
«ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЦЕС» П. КАПТЕРЄВА У КОНТЕКСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ АНТРОПОЛОГІЇ
ПРИНЦИПИ КУЛЬТУРОВІДПОВІДНОСТІ ТА ЕТНІЗАЦІЇ У НАВЧАННІ ДИСЦИПЛІНИ «ЕТНОПЕДАГОГІКА» СТУДЕНТІВ КЛАСИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
ЗАСТОСУВАННЯ МЕДІА-ЗАСОБІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩОЇ ШКОЛИ
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ПОЗАКЛАСНОЇ ТА ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОЗДОРОВЧО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
ПОЛІКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД У СИСТЕМІ ОСВІТИ РЕСПУБЛІКИ ПОЛЬЩА
ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ В ЛІТНІХ ОЗДОРОВЧИХ ЗАКЛАДАХ: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ
ПРИНЦИПИ ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ У ВАЛЬДОРФСЬКОМУ ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОСВІТИ ТА НАВЧАННЯ
ОСВІТОЛОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ МЕДІА-ОСВІТИ
МУЛЬТИМЕДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
ФАКТОРИ ДОСЯГНЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО АКМЕ МАЙБУТНІМИ ВИКЛАДАЧАМИ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
ОСВІТА ДЛЯ ДОРОСЛИХ ЯК СКЛАДОВА ОСВІТНЬОЇ ПОЛІТИКИ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ
СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ В УКРАЇНІ В КІНЦІ ХІХ НА ПОЧАТКУ ХХ СТ. (НА МАТЕРІАЛАХ ПЕДАГОГІЧНИХ З’ЇЗДІВ)
ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ МОЛОДШИХ КУРСІВ КЛАСИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
ГЕНЕЗА НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У НІМЕЧЧИНІ
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ США
ПСИХОЛОГІЯ
ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНЦІЇ В НАУЦІ: ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА КЕРІВНИКІВ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ: СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ОЧІКУВАНЬ УСПІХУ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ