- №4, 2018 року
- Регейло Ірина
- Даниско Оксана
- Соколова Ірина
- Ракітянська Людмила
- Ошуркевич Наталія
- Захарова Валерія, Кульбашна Ярослава
- Галицька Майя, Рекун Наталія
- Ревенко Вікторія
- Синекоп Оксана
- Різник В'ячеслав, Гора Наталія
- Строілова Дар’я
- Корнят Віра
- Бордюг Юлія
- Лозинська Світлана, Сасик Оксана
- Савчин Олександр
- All Pages
Юлія Бордюг
ORCID iD 0000-0002-2807-9983
аспірант, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, вул. Першотравнева, 20, 39600 Кременчук, Україна,
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2018.4.97104
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ В УМОВАХ СПЕЦІАЛЬНИХ ГРУП ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Статтю присвячено актуальній проблемі дошкільної спеціальної (корекційної) освіти – забезпечення надання якісних освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами в системі сучасного дошкілля, проблемі використання інтерактивних методів щодо формування готовності вихователів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Автором проаналізовано стан проблеми в психолого-педагогічній літературі. Визначені сутність методичної роботи, цілі та завдання щодо підвищення професійної компетентності вихователів, що працюють з дітьми з особливими освітніми потребами. В статті наведені результати власних досліджень, які спрямовані на обґрунтування впливу інтерактивних занять на формування готовності вихователів до роботи з дітьми в умовах спеціальних груп закладів дошкільної освіти.
Ключові слова: взаємодія; діти з особливими освітніми потребами; інтерактивні методи; корекційно-розвиткова робота; методична робота; модель; особистісно-орієнтоване середовище; професійна компетентність.
Література
Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць. 2017. Вип. 9. T. 2. 310 с.
Бодалев A. A. Личность и общение. Москва: Педагогика, 1983. 324 с.
Закон України «Про освіту». URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145-19/page3 (дата звернення: 17.11.2017).
Каурцев М. Н. Интерактивное обучение педагогов в учебном заведении НПО. Методист. 2007. № 4. С. 58.
Москалик Г. Ф. Філософська парадигма модернізації освіти в умовах інформаційно-комунікаційного середовища: монографія. Кременчук: Християнська зоря, 2014. 328 с.
Орлов Ю. М. Восхождение к индивидуальности. Москва: Просвещение, 199 с.
Підготовка корекційних педагогів у вищих навчальних закладах: збірник наукових праць. 2011. Вип. 17 (1). 368 с.
Романюк І. А. Діагностика як метод моніторингових досліджень професійної компетентності педагогів дошкільного навчального закладу. Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2011. 156 с.
Сластенин В. А. Формирование личности учителя советской школы в процессе профессиональной підготовки. Москва: Просвещение, 1976. 158 с.
Специальная педагогика: ученик для студентов учреждений высшего профессионального образования. Под ред. Н. М. Назаровой. Москва: Академия, 2013. 384 с.
Хоружа Л. Л. Педагогіка вищої школи: сучасні дидактичні стратегії. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. 2017. № 1. С. 7–13. DOI: http://dx.doi.org/10.28925/1609-8595.2017(1-2)713.
Повний текст: PDF (укр.)