- №1-2, 2018 року
- Бондар Володимир, Божок Олександра
- Олена Кулик
- Батечко Ніна
- Дурдас Алла
- Куземко Леся, Мойсак Олександр
- Каленик Олександр, Цареградська Тетяна
- Лисенко Олександра
- Ткаченко Таміла
- Ошуркевич Наталія
- Ушаков Артем
- Бовт Альона
- Блажевич Василь
- Папушина Валентина
- Стамбульська Тетяна
- Журавльова Лариса
- Пальчикова Олександра
- Гуляк Оксана
- Вавіліна Світлана
- Кульбашна Ярослава, Захарова Валерія
- Середа Ірина
- Михновецька Ірина
- Лещій Наталія
- Сташук Ольга
- All Pages
Олександр Каленик
ORCID iD 0000-0002-9552-5699
кандидат фізико-математичних наук, старший викладач підготовчого відділення, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, вул. Володимирська, 64, 01033 Київ, Україна,
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
CТРУКТУРНО-ЗМІСТОВА МОДЕЛЬ
ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ ДО НАВЧАННЯ
В УНІВЕРСИТЕТАХ МЕДИКО-БІОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ
Розглянута проблема підготовки до фахового спілкуваннястудентів-іноземців, розроблена модель їх навчання на підготовчих відділеннях і перших курсах закладів вищої освіти медично-біологічного профілю навчання з урахуванням принципу наступності як багатофункціонального та багатоаспектного прояву даного поняття при вивченні природничих дисциплін. Показано, що цілеспрямоване та послідовне виконання розглянутих етапів формування моделі навчання студентів-іноземців з урахуванням наступності у вивченні природничих дисциплін сприятиме цілісному формуванню професійно-мовленнєвих знань та їх готовності до навчання в медично-біологічних університетах. Для впровадження комунікативно-орієнтованої моделі навчання студентів-іноземців необхідно створити комплекс диференційованих навчальних посібників, методичних розробок для самостійної роботи з урахуванням майбутньої фахової підготовки.
Ключові слова: міжпредметні зв’язки; модель підготовки студентів до навчання в медично-біологічних університетах; наступність у навчанні; студенти-іноземці.
Література
Андрющенко Б. М., Іващенко Ю. М., Колтаков Ю. О. та ін. Навчальні програми (довузівська підготовка іноземних громадян). Частина 2. Фізика, хімія, математика. Київ: ІВЦ «Видавництво «Політехніка», 2005. 168 с.
Боровский А. Б., Потапенко Т. М., Щекин Г. В. Система методов профессиональной ориентации. Учебно-методическое пособие. Київ: МЗУУП, 1993. 164 с.
Біскул В. С. Принципи та технології компетентнісного підходу до формування професійної кар’єрної студентської молоді. Sociology. 2016. № 5 (133). С. 61−67. doi:10.15421/171610.
Каленик О. О., Цареградська Т. Л. Методичні аспекти оцінювання початкового рівня знань студентів-іноземців підготовчих відділень, набутих в різних національних системах освіти. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. 2017. Випуск 144. С. 155−158.
Корочкіна Л. М., Каленик О. О. Фізика для студентів-іноземців. Механіка, молекулярна фізика та термодинаміка. Навчальний посібник. Київ: «Інтерсервіс», 2013. 194 с.
Проскуркіна Я. І. Комунікативно-когнітивний аспект професійно-орієнтованого мовного навчання іноземних студентів медичного профілю. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2012. Вип. 4 (22). С. 327−335.
Повний текст: PDF (укр.)