- №1-2, 2018 року
- Бондар Володимир, Божок Олександра
- Олена Кулик
- Батечко Ніна
- Дурдас Алла
- Куземко Леся, Мойсак Олександр
- Каленик Олександр, Цареградська Тетяна
- Лисенко Олександра
- Ткаченко Таміла
- Ошуркевич Наталія
- Ушаков Артем
- Бовт Альона
- Блажевич Василь
- Папушина Валентина
- Стамбульська Тетяна
- Журавльова Лариса
- Пальчикова Олександра
- Гуляк Оксана
- Вавіліна Світлана
- Кульбашна Ярослава, Захарова Валерія
- Середа Ірина
- Михновецька Ірина
- Лещій Наталія
- Сташук Ольга
- All Pages
ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ СИНДРОМОМ ДАУНА В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ГРУПИ
У статті обґрунтовано важливість соціального розвитку дошкільників із синдромом Дауна, розглянуто показники соціального розвитку дітей з інтелектуальною недостатністю за параметрами соціальної компетенції нормально розвиваючих дітей дошкільного віку (за А. Закрепіною), розширено уявлення про труднощі соціального розвитку у дітей дошкільного віку із синдромом Дауна, доведено важливість соціального розвитку в умовах інклюзивної групи з інтерпретацією на подальшу соціалізацію в суспільстві. Виявлено, що для позитивного динамічного розвитку дітей із синдромом Дауна необхідно врахувати вплив усіх факторів соціального розвитку.
Ключові слова: діти із синдромом Дауна; інклюзія; рівень соціального розвитку, соціалізація.
Література
Бреслав Г. Э. Психологическая коррекция детской и подростковой агрессивности. Санкт-Петербург: Речь, 2006. 144 с
Закрепина А. В. Пути социального развития детей дошкольного возраста с умеренной умственной отсталостью: дис. … канд.пед.наук: 13.00.03. Москва, 2003. 153 с.
Кобыльченко В. В. Становление личности дошкольника в норме и при нарушениях зрения. Saarbrücken: LAP Lambert Academic Publishing, 2015. 540 с.
Guralnick M. J., Connor R. T., & Johnson L. C. Peer-related social competence of young children with Down syndrome. American Journal on Intellectual and Developmental Disabilities. 2011. № 116. P. 48–64.doi: 10.1352/1944-7558-116.1.48.
Повний текст: PDF (укр.)