Олена Стеченко

ORCID iD 0000-0001-7899-0153

кандидат хімічних наук, доцент, доцент кафедри біоорганічної та біологічної хімії, Національний медичний університет імені О. О. Богомольця,
бульвар Т. Шевченка, 13, 01601 Київ, Україна,
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Володимир Мельник

ORCID iD 0000-0003-4645-8239

доктор медичних наук, професор, декан медичного факультету № 1, Національний медичний університет імені О. О. Богомольця,
бульвар Т. Шевченка, 13, 01601 Київ, Україна,
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

DOI: 10.28925/2078-1687.2019.1-2.3744

ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ АТЕСТАЦІЇ ВИПУСКНИКІВ-МЕДИКІВ ТА РЕЗУЛЬТАТІВ ЇХ ВСТУПНОГО ЗНО

Багатогранність внутрішньоуніверситетської системи управління якістю (СУЯ), заснованої на принципах TQM, забезпечує не лише постійне поліпшення всіх процесів сучасного закладу вищої освіти. В Національному медичному університеті імені О.О. Богомольця вона стала тією ланкою, яка об’єднала зусилля адміністрації, науково-педагогічного колективу, студентської спільноти на шляху до оновлення та гармонізації очікувань соціуму й результатів навчання майбутніх лікарів. Одним з важливих елементів СУЯ є процес формування контингенту студентів. У статті висвітлено результати порівняльного аналізу показників сертифікатів ЗНО при вступі та успішності складання студентами-медиками ліцензійних інтегрованих іспитів (ЛІІ) «Крок 1» та «Крок 2». Встановлена інформативність показників ЗНО для прогнозування результатна складання ЛІІ як елементів зовнішнього оцінювання під час атестації випускників. Увага до умов відбору абітурієнтів визначає рівень успішності їх навчання, а науково-обґрунтований підхід до результатів ЗНО при вступі дає можливість спрогнозувати результати внутрішнього та зовнішнього оцінювання.

Ключові слова: внутрішньоуніверситетська система управління якістю; успішність навчання; формування контингенту студентів.

Література
Батечко Н., Лут М. Система менеджменту якості вищої освіти: методологічний аспект. Освітологія. 2018. № 7. С. 145–151. DOI: 10.28925/2226-3012.2018.7.145151.

Грищук Ю. Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти: досвід Республіки Польща. Освітологія. 2018. № 7. С. 152–156. DOI: 10.28925/2226-3012.2018.7.152156.

Іваницька О., Панченко А., Панченко Г. Соціальна відповідальність вищого навчального закладу України та основні умови її дотримання. Педагогічний процес: теорія і практика (серія: Педагогіка). 2017. № 4 (59). С. 40–44. DOI: 10.28925/2078-1687.2017.4.4044.

Лінчевський О. В., Черненко В. М., П’ятницький Ю. С., Булах І. Є. Шляхи реформування системи вищої медичної освіти в Україні в сучасних умовах. Медична освіта. 2017. № 3. С. 6–9.

П’ятницький Ю. С., Булах І. Є., Мельник І. В., Мруга М. Р., Поліщук М. О., Войтенко Л. П. Належна організація атестації випускників – важлива складова реалізації Закону України «Про вищу освіту». Медична освіта. 2016. № 2. С. 50–53.

Соколова І. Освітня політика Європейської Асоціації університетів: стратегії забезпечення якості. Освітологія. 2017. № 6. С. 143–149. DOI: 10.28925/2226-3012.2017.6.143149.

Хоменко К. П. Порівняльний аналіз підготовки лікарів у Польщі та Україні. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2015. № 8 (52). С. 226–233.

Повний текст: PDF (укр.)