- №1-2, 2018 року
- Бондар Володимир, Божок Олександра
- Олена Кулик
- Батечко Ніна
- Дурдас Алла
- Куземко Леся, Мойсак Олександр
- Каленик Олександр, Цареградська Тетяна
- Лисенко Олександра
- Ткаченко Таміла
- Ошуркевич Наталія
- Ушаков Артем
- Бовт Альона
- Блажевич Василь
- Папушина Валентина
- Стамбульська Тетяна
- Журавльова Лариса
- Пальчикова Олександра
- Гуляк Оксана
- Вавіліна Світлана
- Кульбашна Ярослава, Захарова Валерія
- Середа Ірина
- Михновецька Ірина
- Лещій Наталія
- Сташук Ольга
- Усі сторінки
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2018.1-2.3844
ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ В ПЕДАГОГІВ
ЗДАТНОСТЕЙ ДО САМОПІЗНАННЯ І САМОВДОСКОНАЛЕННЯ
У статті актуалізується проблема розвитку в майбутніх педагогів здатностей до самопізнання, самовдосконалення у процесі навчання у вищому навчальному закладі. Розглянуто форми роботи зі студентами, які спрямовані на опанування анатомо-фізіологічних, психолого-педагогічних знань про людину на різних етапах її розвитку під час вивчення навчальних дисциплін та позанавчальної роботи. Наведено тематику і зміст завдань для студентів з навчальних дисциплін «Анатомія і фізіологія дитини», «Основи медичних знань» що сприяють формуванню здоров’язбережувальної компетентності. Представлено зміст діяльності центру самопізнання і саморозвитку в Педагогічному інституті на базі якого вирішуються завдання професійної самоідентифікації майбутнього педагога.
Ключові слова: здоров’язбережувальна компетентність; інтерактивні технології; педагогічні технології; позанавчальна робота; професійна самоідентифікація; самопізнання; саморозвиток.
Література
Веретенко Т., Лехолетова М. Змістові характеристики здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2017. № 2 (66). С. 20–39. doi 10.24139/2312-5993/2017.02/040-050.
Використання методик симуляційного навчання у підвищенні професійної компетенції лікарів та парамедиків на кафедрах ДЗ «ЗМАПО МОЗ України» / О. С. Никоненко та ін. Медична освіта. 2016. № 2. С. 120–123. URL: http://dx.doi.org/10.11603/me.v0i2 (дата звернення: 09.10.2017).
Кондратьева С. Б. Самопознание и самореализация личности в труде: социально-философский подход: автореф. дис. … канд. философ. наук : спец. 09.00.11 «Социальная философия». Москва, 2009. 21 с.
Професійний саморозвиток майбутнього фахівця: монографія / За ред. В. А. Ковальчук. Житомир: ЖДУ ім. І. Франка, 2011. 204 с.
Терлецька Л. Г. Процес самопізнання, його структура і роль у становленні особистості. Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. Київ: Логос, 2012. Вип. 14. С. 152–159.
Фрицюк В. А. Теоретичні та методичні засади підготовки майбутніх педагогів до безперервного професійного саморозвитку: дис… доктора педагог. наук: 13.00.04. Вінниця, 2017. 532 с.
Повний текст: PDF (укр.)