- №1-2, 2018 року
- Бондар Володимир, Божок Олександра
- Олена Кулик
- Батечко Ніна
- Дурдас Алла
- Куземко Леся, Мойсак Олександр
- Каленик Олександр, Цареградська Тетяна
- Лисенко Олександра
- Ткаченко Таміла
- Ошуркевич Наталія
- Ушаков Артем
- Бовт Альона
- Блажевич Василь
- Папушина Валентина
- Стамбульська Тетяна
- Журавльова Лариса
- Пальчикова Олександра
- Гуляк Оксана
- Вавіліна Світлана
- Кульбашна Ярослава, Захарова Валерія
- Середа Ірина
- Михновецька Ірина
- Лещій Наталія
- Сташук Ольга
- Усі сторінки
Олександр Каленик
ORCID iD 0000-0002-9552-5699
кандидат фізико-математичних наук, старший викладач підготовчого відділення, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, вул. Володимирська, 64, 01033 Київ, Україна,
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
CТРУКТУРНО-ЗМІСТОВА МОДЕЛЬ
ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ ДО НАВЧАННЯ
В УНІВЕРСИТЕТАХ МЕДИКО-БІОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ
Розглянута проблема підготовки до фахового спілкуваннястудентів-іноземців, розроблена модель їх навчання на підготовчих відділеннях і перших курсах закладів вищої освіти медично-біологічного профілю навчання з урахуванням принципу наступності як багатофункціонального та багатоаспектного прояву даного поняття при вивченні природничих дисциплін. Показано, що цілеспрямоване та послідовне виконання розглянутих етапів формування моделі навчання студентів-іноземців з урахуванням наступності у вивченні природничих дисциплін сприятиме цілісному формуванню професійно-мовленнєвих знань та їх готовності до навчання в медично-біологічних університетах. Для впровадження комунікативно-орієнтованої моделі навчання студентів-іноземців необхідно створити комплекс диференційованих навчальних посібників, методичних розробок для самостійної роботи з урахуванням майбутньої фахової підготовки.
Ключові слова: міжпредметні зв’язки; модель підготовки студентів до навчання в медично-біологічних університетах; наступність у навчанні; студенти-іноземці.
Література
Андрющенко Б. М., Іващенко Ю. М., Колтаков Ю. О. та ін. Навчальні програми (довузівська підготовка іноземних громадян). Частина 2. Фізика, хімія, математика. Київ: ІВЦ «Видавництво «Політехніка», 2005. 168 с.
Боровский А. Б., Потапенко Т. М., Щекин Г. В. Система методов профессиональной ориентации. Учебно-методическое пособие. Київ: МЗУУП, 1993. 164 с.
Біскул В. С. Принципи та технології компетентнісного підходу до формування професійної кар’єрної студентської молоді. Sociology. 2016. № 5 (133). С. 61−67. doi:10.15421/171610.
Каленик О. О., Цареградська Т. Л. Методичні аспекти оцінювання початкового рівня знань студентів-іноземців підготовчих відділень, набутих в різних національних системах освіти. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. 2017. Випуск 144. С. 155−158.
Корочкіна Л. М., Каленик О. О. Фізика для студентів-іноземців. Механіка, молекулярна фізика та термодинаміка. Навчальний посібник. Київ: «Інтерсервіс», 2013. 194 с.
Проскуркіна Я. І. Комунікативно-когнітивний аспект професійно-орієнтованого мовного навчання іноземних студентів медичного профілю. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2012. Вип. 4 (22). С. 327−335.
Повний текст: PDF (укр.)