Голота Наталія
ORCID iD 0000-0003-3748-753X
кандидат педагогічних наук, доцент,  доцент кафедри педагогіки та психології, Київський університет імені Бориса Грінченка, бул. І. Шамо, 18/2, 02154 Київ, Україна,  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

https://doi.org/10.28925/2078-1687.2017.4.5257

 ОСОБЛИВОСТІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ПРОСТОРОВОЧАСОВИХ УЯВЛЕНЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

В процесі традиційної підготовки в умовах вищого навчального закладу майбутні вихователі набувають певний обсяг як теоретичних, так і методичних знань про розвиток, навчання й виховання дітей дошкільного віку в різних видах діяльності, в тому числі щодо формування просторово-часових уявлень. Сучасна дошкільна освіта потребує вихователя, здатного швидко адаптуватися до освітніх інновацій, добирати зміст і технології формування просторово-часових уявлень дітей відповідно до їх індивідуальної траєкторії розвитку. 

Ключові слова: діти дошкільного віку;  підготовка вихователя; просторово-часові уявлення. 

Література 

Біскуп В. С. Принципи та технології компетентнісного підходу до формування професійної кар’єри студентської молоді. Грані. 2016. № 5 (133). С. 61–67. doi:10.15421/171610.
Іванюк Г. І. Нова стратегія розвитку освітнього середовища педагогічного вищого навчального закладу: матеріали I Міжнар. інтернет-конф. «Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи», Умань, 6 квіт. 2017 р. FOLIA COMENIANA: Вісник Польсько-української науково-дослідницької лабораторії психодидактики імені Я. А. Коменського: Умань : ФОП Жовтий О. О., 2017. Ч.1. С. 6–9.
Український педагогічний енциклопедичний словник / С. У. Гончаренко. 2–е вид, доп. і виправ. Рівне : Волинські обереги, 2011. 519 с. 
 

 Повний текстPDF (укр.)