Плужник Ірина
ORCID iD 0000–0001–8316–6943
викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання, Київський університет імені Бориса Грінченка, бул. І. Шамо, 18/2, 04053 Київ, Україна,  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

https://doi.org/10.28925/2078-1687.2017.4.141145

ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ЧЕХІЇ ТА ПОЛЬЩІ

У статті розглядається досвід Чеської Республіки та Польщі у системі іншомовної підготовки вчителів та відповідно до цього визначено пріоритетні шляхи формування освітньої політики в даному концепті для освітнього простору в Україні. Автор висвітлює значення та зміст процесу іншомовної підготовки вчителів в контексті вищої освіти Чеської Республіки та Польщі, аналізує моделі формування іншомовної компетентності, можливий потенціал використання цього досвіду в умовах  євроінтеграції українського освітнього простору. 

Ключові слова: іншомовна компетентність вчителів;  країни Східної Європи;  іншомовна підготовка вчителів. 

Література 

Деркач С. Стандартні вимоги до майбутніх учителів англійської мови: польський досвід. Зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету: Уман. держ. пед ун-т, 2014. Ч. 1. С. 93–98.
 
Деркач С. Особливості навчальних програм для підготовки майбутніх учителів англійської мови у ВНЗ Польщі та України. Порівняльно – педагогічні студії. 2014. № 1. С. 37–42.
 
Кіцила Л. Чеська Республіка на шляху інтеграції до Європейського Союзу. Міжнародні відносини. Вісн. Львів. ун–ту. 2004. №12. С. 53–58. 
 
Тадеєва М. Розвиток шкільної іншомовної освіти в Чеській республіці. Зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету: Уман. держ. пед ун–т, 2012. Ч. 2. С. 272–281.
 
Enever J. Primary English teacher education in Europe.ELT Journal. 2014. № 68. P. 231–242. URL: https://doi.org/10.1093/elt/cct079
 
Faklova Z. Baseline Study on FLT to Young Learners in the Czech Republic. An Early Start: Young Learners and Modern Languages in Europe and Beyond: Strasbourg: Council of Europe. 2008. P.79–92.
 
Hanusova S. Early Foreign language Instruction in the Czech Republic in the Light of Empirical Research. Foreign Language Acquisition at an Early Age: Brno: Masaryk University. 2006. P.77–82.

 

Повний текстPDF (укр.)