Лобода Ольга
ORCID iD 0000-0003-0327-4771
старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання, Київського університету імені Бориса Грінченка, бульвар І. Шамо, 18/2., 02154, Київ, Україна,  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

https://doi.org/10.28925/2078-1687.2017.4.126131

ДОСВІД РУМУНІЇ З ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛЯ ДО РАННЬОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО І МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

У статті виокремлено позитивний досвід Румунії у становленні, реформуванні та розвитку педагогічної освіти. Виокремлено загальні тенденції організації освітнього процесу в вищих навчальних закладах Румунії в контексті формування готовності педагога до реалізації раннього навчання англійської мови. Розглянуто чинники, які впливають на оптимізацію іншомовної освіти дітей дошкільного віку і молодшого шкільного віку. Використано власний досвід спостереження за проведенням занять з англійської мови у відповідних закладах Румунії. Запропоновано сучасні методи навчання англійської мови дітей.  

Ключові слова:  англійська мова;  готовність педагога до раннього навчання;  досвід Румунії;  дошкільна освіта;  Європейський Союз;  молодший шкільний вік;  початкова освіта;  реформування освіти;  старший дошкільний вік;  учитель іноземної мови. 

Література
 
Багатомовна Європа: тенденції у політиці і практиці мультилінгвізму в Європі. Київ: Ленвіт, 2012. 168 с.      
 
Котенко О. В. Сучасні тенденції розвитку системи іншомовної освіти педагога в Україні. Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи : матер. Міжнар. наук.-практ. конф., 5 листоп. 2015 р. С. 3–11.
 
Лобода О. В. Досвід іншомовної дошкільної освіти у Румунії. Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи : матер. Міжнар. наук.-практ. конф., 5 листоп. 2015 р. С. 195–200.
 
Олійник М. І. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти в країнах східної Європи: дис. доктора пед. наук. Тернопіль, 2016. 471 с. URL: http://www.tnpu.edu.ua/naukovarobota/docamentsdownload/ aref_Oliinyk%20M.%20I.pdf (дата звернення: 08.09.17 ).
 
Олійник М. І. Досвід професійної підготовки педагогів дитячих садків в освітніх закладах Румунії. Педагогічний дискурс. 2012. Вип. 13. С. 262–265.
 
Сапожніков С. В. Система вищої педагогічної освіти Румунської республіки як країни-члена ОЧЄС у світлі євроінтеграційних процесів. Молодь і ринок.2015. №3 (122). С. 54–60.
 
Сисоєва С. О., Кристопчук Т. Є. Освітні системи країн Європейського Союзу: загальна характеристика: навчальний посібник. Рівне : Овід, 2012. 352 c.
 
Curaj A., Deca L, Egron-Polak E. Salmi J. Higher Education Reforms in Romania: Between the Bologna Process and National challenges. Springer. Cham Heidelberg New York Dordrecht London, 2015. 226 с. doi:10.1007/978-3-319-08054 URL: https://www.google.com.ua/search?q=Adrian+Curaj+•+Ligia+Deca+•+Eva+Egron-Polak+•+Jamil+Salmi+Editors+Higher+Education+Reforms+in+Romania+Between+the+Bologna+Process+and+National+сhallenges&oq
 
Teacher Education in Europe An ETUCE Policy Paper. Adopted by the Executive Board on 14th April 2008. Editor responsible at law: Martin Romer. – Published by the European Trade Union Committee for Education. Brussels, 2008. 64 Р. 


Повний текстPDF (укр.)