Марко Марина 
ORCID iD 0000-0001-5987-1116
аспірант Дрогобицький державний педагогічний університет ім. І. Франка вул. Івана Франка 24, 82100 Дрогобич, Україна,  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

https://doi.org/10.28925/2078-1687.2017.4.108112

 АНАЛІЗ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ

У дослідженні обґрунтовано педагогічні умови формування готовності студентів спеціальності «Початкова освіта» до застосування в освітньому процесі навчально-ігрових технологій, які визначають теоретичну та практичну складову готовності майбутніх учителів початкових класів самостійно створювати, грамотно описувати, вміло організовувати та ефективно проводити різні види дидактичних ігор. Показано, що названі педагогічні умови спрямовані на формування відповідного  мотиваційного, когнітивного й операційного компонентів готовності до застосування навчально-ігрових технологій. 

Ключові слова:  навчально-ігрові технології,  педагогічні умови формування готовності,  професійна діяльність вчителя. 

Література 

Ковальчук В. Ю.Методика викладання математики. Загальна методика викладання математики: навч.-метод. посібник для студентів напряму підготовки 6.010102 «Початкова освіта». Дрогобич : Посвіт, 2012. Ч. 1. 152 с.
 
Курач М. С. Художньо-проектна підготовка майбутніх учителів технологій : монографія. Київ : Вид. НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. 329 с.
 
Марко М. М. Визначення структурних компонентів готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування навчально-ігрових технологій. Journal «ScienceRise: Pedagogical Education», 2017. №7(15). С. 49–53. doi: 10.15587/2519-4984.2017.107982.
 
Білодід І. К.  Словник української мови. Тт. 1–11. АН УРСР. Інститут мовознавства. Київ : Наукова думка, 1970. С. 441.
 
Аверинцев С., Араб-Оглы Е., Илличев Л. Философский энциклопедический словарь. 2-е изд. Москва : Сов. энциклопедия, 1989. 815 с.


 

Повний текстPDF (укр.)