Сін Чжефу 
ORCID iD 0000-0003-4896-3052
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри східних мов та перекладу Інституту філології, Київський університет імені Бориса Грінченка, вул. Тимошенка, 13-б, 04212 м. Київ, Україна, 
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

https://doi.org/10.28925/2078-1687.2017.3.1417

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІДТРИМКИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ АДАПТАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ В УНІВЕРСИТЕТАХ УКРАЇНИ 

 У статті визначено сутність та структуру адаптації іноземних студентів до навчання у вищих навчальних закладах України. Охарактеризовано особливості педагогічної підтримки іноземних студентів у процесі адаптації до навчання в університетах України. Презентовано модель педагогічної підтримки іноземних студентів у процесі адаптації до навчання в університетах України,її структурні елементи. Представлено основні позиції науковців щодо педагогічних умов успішної реалізації моделі педагогічної підтримки іноземних студентів у процесі адаптації до навчання в університетах України. Проаналізовано педагогічні умови ефективної організації педагогічної підтримки іноземних студентів у процесі адаптації до навчання в українських університетах.

Ключові слова:  адаптація;  адаптація іноземних студентів;  модель;  навчання;  педагогічна підтримка;  педагогічні умови.

Література

Бех І. Д. Особистісно-зорієнтоване виховання. Київ : ІЗМН, 1998. 203 с.

Лутай В. С. Філософія сучасної освіти. Київ, 1996. 256 с.

Михайлова H. H., Юсфин С. М. Педагогика поддержки : учебно-методическое пособие. Москва : МИРОС, 2002. 208с.

Мудрик A. B. Социальная педагогика. Москва : Академия, 2000. 191 с.

Павловец Г. Г. Социально-психологическая адаптация вынужденных мигрантов : По материалам Северного Кавказа : дис. ... канд. псих, наук : 19.00.05. Москва, 2003. 212 c.

Селиванов B. C. Основы общей педагогики: теория и методика воспитания : учебное пособие. Москва : Академия, 2000. 336 с.

Стрельченко Н. В. Формирование позитивного отношения к стране пребывания у иностранных учащихся и учебно-воспитательный процесс : автореф. дис. … канд. пед. наук. Минск, 1992. 16 с.

Zhou Y., Jindal-Snape D., Topping K., Todman J. Theoretical models of culture shock and adaptation in international students in higher education. Studies in Higher Education. 2008. Vol. 33. № 1. Р. 63–75. doi: 10.1080/03075070701794833


 Повний текст: PDF (укр.)