- №2, 2017 року
- Лисенко Олександра
- Дурдас Алла
- Батечко Ніна
- Загородня Алла
- Євтушенко Наталія
- Овчаренко Наталія
- Лакоза Наталія
- Мосьпан Наталія
- Вербенець Анна
- Валенкевич Ольга
- Петренко Наталія
- Касілов Іван
- Томашевський Володимир
- Овсієнко Людмила
- Гайдай Ірина
- Замкова Наталія, Войнаровська Наталя
- Синекоп Оксана
- Іваницька Ольга, Панченко Алла, Панченко Ганна
- Кулик Олена
- Александрова Валентина
- Бровко Катерина
- Чжан Сяосін
- Фінгерман Орлі
- Усі сторінки
Алла Загородня, кандидат педагогічних наук,доцент, професор кафедри професійної освіти та управління навчальним закладом, Міжрегіональна Академія Управління персоналом, вул. Фрометівська, 2, 03039 м. Київ, Україна,
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
https://doi.org/10.28925/2078-1687.2017.2.2630
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ НАВЧАННЯ ФАХІВЦІВ ЕКОНОМІЧНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ ТА РЕСПУБЛІКИ ПОЛЬЩА
У статті розглянуто основні підходи до моделювання професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі. Представлено інформацію щодо властивостей соціально-економічних освітніх систем. Окреслено значимість умов процесу моделювання освітніх систем. Виявлено особливості моделі фахівця згідно з Болонським процесом та документами ЮНЕСКО. Визначено основні ознаки моделі професійної підготовки, запропоновані польськими вченими. Розкрито значення підходів наведених українськими дослідниками у підготовці фахівців економічної галузі.
Ключові слова: модель; моделювання; Польща; професійна підготовка; Україна; фахівці економічної галузі.
Література
- Бартєнєва І. Педагогіка вищої школи: навч. посібник / І. Бартєнєва,
І. Богданова, І. Бужина та ін. – Одеса: ПДПУ імені К.Д. Ушинського. – 2002. – 344 с. - Вітлінський В. Моделювання економіки: навч. посібник / В. Вітлінський. – К.: КНЕУ, 2003. – 408 с.
- Загородня А. Аналіз проблем моделей та моделювання професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України [Електронний ресурс] / А. Загородня // Innovative Solutions in Modern Science,
№ 8 (8), 2016. – Режим доступу: file:///C:/Users/448A~1/AppData/Local/Temp/993-3992-1-PB.pdf - Ковальчук Г. Активізація навчання в економічній освіті: навч. посібник /
Г. Ковальчук. – 2-ге вид., доп. – К.: КНЕУ, 2003. – 298 с. - Мачинська Н. Модель педагогічної світи магістрантів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю в контексті акмеологічного підходу /
Н. Мачинська // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету (Серія: Педагогіка), 2014. – № 1 (12). – С. 53-58. - Міхеєнко О. В. Модель професійної підготовки майбутніх фахівців зі здоров’я людини до застосування здоров’язміцнювальних технологій / О. Міхеєнко, В. Котелевський // Педагогіка і психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту, 2014. – № 9. – С.41-46.
- Пчелінцева І. Освітній кредит / І. Пчелінцева // Вища школа. – 2005. – № 2. – С. 95-100.
- ЮНЕСКО Деятельность в области образования во всем мире [Электронний ресурс]. – Режим доступа: http://www.unesco.org.
- Daszkiewicz M. Kształcenie ustawiczne – szansa czy konieczność (implikacje marketingowe dla uczelni ekonomicznych) / M. Daszkiewicz, S. Wrona // Marketing i Rynek. – 2014. – № 8. – S. 223-228, DOI: 10.18276/pzfm.2015.41/1-21.
- Salata E. Praktyczne ksztalcenie nauczycieli edukacji techniczno-informatycznej / E. Salata // Ksztalcenie zawodowe w kontekscie europejskic ram kwalifikacji: Monografia: 2008. – S. 208-214.
Повний текст: PDF (укр.)